Uitgerekend maart 2019

Blijf het bijzonder vinden, 38 weken en dan nu verlof echt diepe buiging haha. Ik ga nu mijn 3e week verlof in. Nu 36+2.
de kleine heeft amper ruimte maar die maakt hij geloof maar al te graag. Soms doet hij wat en dan lopen de tranen over mijn wangen van de pijn. Hij is zo bewegelijk. Geniet er ook wel van behalve als hij zijn mama pijn doet haha. 
Mijn vriend is ook super, doet ook alles. Ik moet sommige dingen stiekem doen zoals een wasje vouwen anders krijg ik op mn kop dat hij dat moet doen en niet ik haha.  Wel ben ik sinds afgelopen weekend in een dramaqueen veranderd.
mijn vriend doet nu wel heel erg, ik ga nog even met vrienden blabla en ik zit dan alleen thuis en gun t hem maar ik wil gewoon even niet meer alleen zijn ?  ik kan geen kant op, en zit door de weeks natuurlijk ook al alleen thuis. Tranen met tuiten mja, nog een paar weekjes ?

Oh dat is ook heeel herkenbaar smpje dat alleen zitten doordeweeks, en dat je dan in het weekend echt geen zin hebt om ook nog alleen te zijn! Ik probeer wel veel met vriendinnen af te spreken voor een kopje thee ofzo, maarja die moeten natuurlijk ook vaak gewoon werken. Bovendien merk ik wel dat autorijden eigenlijk niet meer superfijn is (afstanden zijn nogal groot waar ik woon) dus dan moeten ze eigenlijk altijd hier komen.. en dat lukt niet altijd dus ja word wel gauw eenzaam hè.
Doorwerken tot 38 weken idd respect!! Ik ben echt al veel eerder gestopt. Ik stond voor de kleuters en dat ging echt niet meer. 

Hoi hoi,
Hier 34+6 weken. Morgen gaat mijn verlof in! Heerlijk! Had m'n laatste werkdag vrijdag op kantoor. Ben standaard maandag vrij. Heerlijk om het gevoel te hebben de eindelijk niks moet maar alles mag. Gewoon geen werkstress enzo. Maar lekker de dagen indelen hoe je wilt en tussendoor als dat lukt een dutje doen. 
Vandaag hadden we onze laatste echo. Belangrijkste is dat hier (net zoals de extra echo met 30 weken) gekeken werd naar hoever de placenta van de uitgang vandaan ligt. Bij de vorige echo was het tussen de 13-14 mm. En vandaag tussen de 18-21 mm. Ik heb (wat al aangegeven was wat zou gebeuren) een medische indicatie en zal in t ziekenhuis moeten bevallen ivm grotere kans op meer bloedverlies. Nou wil ik al in het zkh bevallen dus voor mij is geen omschakeling.  Weet nu ongeveer het protocol en mag in het ziekenhuis met mijn eigen verloskundige bevallen tenzij er keuzes worden gemaakt en dat niet meer kan. Morgen mijn VK bellen om een stappenplan te maken. Ons mannetje doet t super goed ! Groeit goed. Jammer  dat de echo's nu voorbij zijn. We kunnen natuurlijk een pretecho maken maar je kan m toch maar deels in beeld krijgen en hebben vandaag een nieuwe echofoto meegekregen. Al met al over 5 weken uitgerekend. 26 maart. De tijd gaat snel!
Ik kan mezelf niet in t uitreken overzichtje toevoegen omdat ik altijd via de app reageer.

Goedemorgen mama's to be!
Da's lang geleden.. De laatste keer dat ik iets schreef was ik 20 weken zwanger, ondertussen al 35 weken uitgerekend op 27 maart 2019. ( kan ik dat ook in het lijstje toevoegen?) 
Wat een rollercoaster was het de afgelopen 15 weken.. 4 opnames op het geboortecentrum gehad i.v.m. nierbekkenontsteking. 
Ik kreeg te horen dat ze de kleine man misschien al met 32 weken wilde halen als het zo door ging, gelukkig heeft alles zich vanaf week 30 stabiel gehouden en zit de kleine man nog lekker in mijn buik te groeien. 
( het enige positieve is wel dat ik de meiden van de afdeling al bij naam weet, en hun mij ) 

Verder groeit mijn buik als kool en begin ik toch echt te waggelen- ik ben nu 12 kilo bijgekomen.
Ben erg benieuwd wie als eerste gaat bevallen, en zal het forum weer nauwlettend in de gaten houden :)
Liefs, Aimèe.

@mimi jij ook cts? Vreselijk hè! Heb inmiddels ook alles geprobeerd maar echt niks helpt en heb precies hetzelfde verdoofde pijnlijke vingers die steeds erger worden, nu ook ruim een maand! Uitzitten dan maar :( hopelijk is het straks na de bevalling weg.
@huismuss dat klinkt heftig zeg, zeker schrikken maar gelukkig gaat het nu wat  beter!
@krokusjes heerlijk geniet van je verlof! Vorige week een gratis pretecho gehad omdat er een student was maar ze is al zo ver ingedaald dat je idd haar hoofd niet meer op beeld kon zien en de rest was ook bijna niet te zien! Nu dus idd gewoon geduld hebben tot de bevalling:)
ben ook benieuwd wie er als eerste gaat bevallen!

Oei de eerste zal ik gaan zijn... vannacht vliezen gebroken, even schrikken zeg!! Ik werd wakker in een plas, wist het meteen en durfde eerst even niet te bewegen.. Toen hup gauw uit bed, laatste spulletjes pakken (en blij dat we zondag toch dat rompertje maat 44 hebben aangeschaft...) en ziekenhuis gebeld. We moesten meteen komen.
Aan de ctg, baby doet het gelukkig goed, ook geen infectie gelukkig dus we mogen nog even afwachten of het doorzet... anders morgen inleiden. Dus denk niet dat 1 van jullie nóg eerder gaat dan dat, haha. Spannend maar ook een beetje raar, daar lig je dan in t ziekenhuis te wachten....

@mimi
spannend!!!! Heel veel succes en hoop dat het snel doorzet! Nog even en het kleine hummeltje ligt in je armen ?

Terug
Bovenaan