Uitgerekend maart 2019

BO GA 4/3/2019
GebruikerMyrthe 8/3/2019
Minnie M 9/3/2019
EPF 11/3/2019
Josje 13/3/2019
mimi 13/3/2019
StK 13/3/2019
Smpje 16/3/2019
Deceptacon 21/3/2019
Nikkim 21/3/2019
Patric 22/3/2019
Gebruiker10085978 22/3/2019
ChaNe 26/3/2019  
Krokusjes 26/3/2019
TCM 27/3/2019
HuissMuss 27/3/2019
Noor 29/3/2019

Lijstje even geupdate ?
Jeetje @Mimi, wat super spannend!! Dat gaat helemaal goed komen. Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor! 
Ik heb vandaag afspraak bij vk gehad, 37+3 nu.. Kleine kerel doet het heel goed, maar in de verste verte nog geen teken van dat het kan gaan beginnen. Soms wel lastig allemaal hoor, met dingen plannen enzo.. Want ja, je weet maar nooit ? 

Succes Mimi!! 
Ik morgen 36 weken. Alles gaat goed maar ze hangt volgens mij wel echt laag nu waardoor ik bijna constant zo’n druk aan Mn onderbuik heb. 
Gister en eergister de serie yummy mummies op Netflix gekeken. Ik dacht dat ik ongelezen was over baby’s en alles wat daarbij komt kijken maar het kan nog veeeeeeeeeeeeel
erger. Vond het over het algemeen verder wel leuk om te kijken dus als dames zich vervelen dan raad ik je aan om het te kijken ?  
Heb zelf het gevoel dat ik het niet tot 21 maart ga uithouden, But we shall see. 
Gister ontdekt dat als ik waggel Mn onderrug geen pijn doet, maar wel als ik normaal loop. Waggelen dan maar ??‍♀️ Haha 
wie van jullie hebben echt een strak geboorteplan? En is het echt nodig? (Ja zal wel handig zijn) ik heb meer zoiets van ik laat het meeste op me af komen.
ik zou graag een ruggenprik willen, maar is het veilig genoeg? 

MIMI heel veel succes! ( stiekem ben ik jaloers ) 
WAGGELEN IS HET NIEUWE LOPEN Nikkim!! ik herken het....
Ik had de serie ook al gespot op netflix, maar ben er nog niet aan begonnen. 
Ik heb zelf geen geboorteplan, en moet komende week naar de anesthesie ivm de ruggenprik.. ze gaan kijken als ik deze uberhaupt kan krijgen omdat ik vorig jaar aan een hernia geopereerd ben en ik dus zit met een litteken in mijn onderrug, even afwachten dus.

Oh Mimi wat spannend!! Zal zeker even schrikken zijn geweest volgens mij lopen we ook bijna tegelijk want ik ben morgen 37 weken! Wel fijn voor je carpaal tunnel dat het eind in zicht is nu? heel veel succes bijna tijd om jullie kleine te ontmoeten? 
@nikkim nee hoor is niet verplicht meer dat ze een idee hebben mocht je bv flinke weeën hebben en niet veel kunnen praten dan kan het handig zijn dat als je specifieke wensen hebt die iig niet vergeten worden! Hoor dat een ruggenprik echt heel fijn is maar zelf wil ik ook eerst zonder proberen maar als het niet gaat wil ik die zeker

Ben zo benieuwd of je kindje er al is Mimi!!

Ik ben gisteren bij een informatieavond geweest over borstvoeding. Erg interessant en fijn om alles al een keer gehoord te hebben. Geeft me het gevoel dat ik goed voorbereid de strijd aan ga straks...

Terug
Bovenaan