Uitgerekend maart 2019

Ik ben ook heel benieuwd! 
Toevallig op verzoek van een vriendin begonnen met die serie.. nou ik ben echt zo verbaasd wat die vrouwen er uit gooien ??.   Zij lopen op mega hakken hoog zwanger.. ik ben blij dat ik een legging en sneakers aan krijg en dan waggel ik de dag door ??  het is grappig om naar te kijken maar wel echt zo bijzonder. 

Lieve meiden, bij ons is het al zover, 19 februari (nog nét!) is onze prachtige lieve Ezra geboren! De weeen kwamen gelukkig uiteindelijk zelf op gang, en het heftigste gedeelte was tussen 18 en 24u dus valt eigenlijk nog mee. Maar wat een oerkracht is zo’n bevalling zeg. Ben nog steeds onder de indruk dat het lichaam zo goed weet wat er moet gebeuren op dat moment. Ik heb geen ruggenprik gehad, op een bepaald moment heb ik wel aangegeven dat ik niet meer aankon dan dit, maar toen zat ik al op 8cm ontsluiting dus even doorzetten (gas gekregen en dat haalt het scherpste randje er wel af). Maar wat was ik ongelofelijk moe op het einde, echt het gevoel dat ik niet meer kón. 
We zijn nog in het ziekenhuis, Ezra heeft moeite met de borstvoeding omdat hij nog een beetje onderontwikkeld is en heel veel slaapt. Maar eigenlijk is het voor 36+6wk een prachtige baby : 49cm en 2,7 kilo. We genieten volop!!

ooh Mimi, super dikke proficiat met jullie zoon! Wat een leuke naam ook :) heel goed dat hij het goed stelt :) Veel succes daar nog in het ziekenhuis! Geniet er maar van!

Hier gisteren non-stop rommelende darmen (zonder buikloop, echt gewoon heel de dag dat geluid). Ik werd er gek van. Vandaag super veel last van mijn handen (meestal heb ik pas tegen de avond echt nergens 'last' meer in mijn handen) en eigenlijk is heel mijn lichaam een beetje stijfjes. Hopelijk is dat snel beter na een douche. 

@mimi
Gefeliciteerd!! Hopen dat jullie snel lekker naar huis mogen en genieten! 

Hier is meneer van adhd in de buik naar in eens stuk rustiger. Ik moet hem echt pesten wil hij reageren.. herkenbaar voor iemand? 

Gefeliciteerd Mimi!! Super leuke naam en fijn dat alles goed is gegaan :) hoop dat jullie snel naar huis kunnen gaan maar pak eerst je rust idd! Ben benieuwd hoe het nu met je handen gaat???
Ik ben vannacht mijn slijmprop verloren, ben benieuwd of dat iets in gang gaat zetten maar het voelt verder nog rustig dus hopelijk blijft ze zitten tot maart!
@smpje ja heel herkenbaar, onze kleine heeft geen patroon sommige dagen echt druk en dan opeens een paar dagen wat rustiger! Gister ook amper beweging gevoeld overdag, best spannend want zelfs porren deed niks maar savonds weer wat drukker al zijn de bewegingen wel wat langzamer! Het schijnt erbij te horen maar heb ook instructies om te bellen bij twijfel maar dan zou ik om de dag kunnen bellen ?
@Bo Ga jij ook last van je handen? Vreselijk hè! Ze zijn vandaag stijver dan ooit bij mij!

Terug
Bovenaan