Uitgerekend maart 2019

@BO GA & StK : helaas is het carpaal tunnel syndromen zéker nog niet weg... ik heb minder pijn en stijfheid, maar nog steeds geen gevoel in mijn vingertoppen van wijs-, middel- en ringvinger... ? super handig met drukknoopjes van kleine rompertjes dichtdoen natuurlijk... Ik zal morgen eens aan de verloskundige vragen wanneer ik daarin verbetering mag verwachten. Zou echt fijn zijn. 
Wat lief dat jullie het allemaal een mooie naam vinden , wij zijn er ook super blij mee. Mijn schoonvader kwam op kraambezoek en meldde, dat hij het maar een rare naam vond en of we niks klassiekers hadden kunnen vinden. Jammer genoeg was het de eerste dag na de bevalling en was ik nog een beetje dufjes anders had ik m de kamer uitgezet...

verder komt de borstvoeding langzaam maar zeker op gang en doet ons kleine mannetje het heel goed, we kunnen ons al niet meer voorstellen hoe het zonder hem was.. het is alles wat we gehoopt hadden, jullie gaan het ook snel meemaken!!

Oja nog een weetje in de categorie “rare dingen die kunnen gebeuren tijdens het bevallen”: als je heel hard perst kunnen er adertjes in je ogen springen en heb je dus echt kei lang (tenminste het is bij mij nu nog precies zo erg als dinsdag ?) rood oogwit in plaats van wit en zie je er uit als een monster... voilà, gewoon op iedere foto lief naar de baby kijken i.p.v. in de camera, dan komt het goed ??

@mimi oh nee dat ben ik dus zo bang voor idd :( hoop dat je snel verbetering merkt!! Ik kan ook steeds minder met mijn handen telefoon probeer ik ook zo min mogelijk te gebruiken want dat helpt ook niet!
Maar super fijn dat het zo goed loopt verder en die aders zie je straks niet meer(had mijn schoonzus ook) zag er idd heftig uit gewoon in je voordeel gebruiken? maar wat stom van je schoonvader?pff gewoon ouderwets!
@smje doe je goed hoor, heb ik ook 2 keer eerder gedaan sowieso beter om te checken bij twijfel! Laat idd weten hoe het ging, beide keren waren bij mij goed gelukkig en begon de kleine te schoppen zodra de ctg omging? vandaag ook bijna gebeld maar savonds werd ze weer gezellig druk alleen t doet nu pijn dus wel goed dat ze iets rustiger is haha! 
Ik verlies nog steeds slijm, heeft iemand anders dat ook? Echt anders dan normale afscheiding maar denk dat ze nog blijft zitten maar spannend is het zeker!
En vervelend dat er zoveel last hebben van kortademigheid en maagzuur lijkt me idd ook geen pretje 

@mimi oh dat is wel heftig haha nou ben benieuwd!

alles gaat nog goed met de kleine man, hij doet het goed. Ik moet het in de gaten blijven houden en ze hebben echt op mijn hart gedrukt zodra ik twijfel gelijk weer bellen. Ik heb nu namelijk meer dan een dag gewacht.  En idd nadat de ctg er af ging ging mijn hele buik heen en weer. Ook een echo gehad en hij groeit hartstikke goed. Nu weer even op adem komen en hopen dat hij nog eventjes blijft zitten :) 
ik heb ook enorm last van dunne afscheiding, maand verband is echt alles want anders loop ik gewoon met een natte broek ?

@StK ik ben mijn slijmprop vorige week al verloren, maar zegt helaas niks over begin van bevalling ?
@smpje fijn dat alles goed was! Toch even spannend kan ik me voorstellen!
Nu 37+6 en iedere dag meer pijntjes en het ergste: JEUK!! Heb best wat striemen op mijn onderbuik en vooral s' nachts lig ik wakker van de jeuk.. Niets helpt, en mis de slaap heel erg.
We wachten maar gewoon geduldig af ?

@smpje gelukkig gaat t goed. 
En maandverband is idd alles. Denk je ff paar maanden vanaf te zijn maar neuuuh! Moet t ook constant in anders natte broek ja Haha 
was laatst paar dagen flink verkouden en hoesten en niezen. Dus was ook heel veel
opletten en focussen zodat ik niet in Mn broek plastte. ?? 

vannacht heerlijk geslapen, Joost mag weten waarom. Heb nu bijna constant last van Mn onderrug en liezen/onderbuik, maar het kan altijd erger dus ik probeer niet teveel te klagen. 
Begin nu wel echt te missen om Mn oude kleren weer aan te kunnen en normale posities in bed te kunnen aannemen en ga zo maar door.. maar nog ff sterk zijn. 

Dag dames, hier nu 37.3 dus t kan inprincipe elk moment gebeuren.. hebben jullie al een vluchttas klaar staan en met wat erin? Vind de lijstjes die ik op internet vind een beetje overdreven met 3 broeken 3 shirtjes enzovoort haha. Maar wie weet heb je t wel echt nodig, dus let me know!

Ik heb hem wel al klaarstaan. Maar heb alleen een pyjama hemd/shirt erin en nog een extra shirt. En baby kleertjes,’slaapzakje en een dekentje. En een tandenborstel en tandpasta. Ohja en sudo creme. En een onderbroek die makkelijk zit. Zal er nog een voedingsbh indoen en misschien nog een joggingsbroek ofzo. 

Terug
Bovenaan