Uitgerekend maart 2019

Voor in de vluchtkoffer: zo’n spray waar je gewoon water in kan doen, in fijne mist.... euh geen idee of ik dit goed uitleg, maar super fijn tijdens de laatste heftige momenten van de bevalling. Een rietje zodat je kan blijven drinken want je gaat echt niet even omhoog zitten om te drinken (ook weer laatste uren bevalling +net erna)
verder moest ik wel langer blijven (beleid in Frankrijk) maar we wonen vlakbij het ziekenhuis dus mijn man is gewoon elke dag op en neer gegaan voor wasjes, extra dingen etc. Badjas heb ik totaal niet gemist, heb ik trouwens ook niet haha, maar ik had een individuele kamer, het was er zo’n 30c en ik ben niet preuts (bedoel ik niet onaardig trouwens) dus ik vond het wel best af en toe in ondergoed, af en toe in nachthemd rond te lopen. De verpleegkundigen hebben wel gekker gezien hoor (dat hoop ik dan toch)

Heb nog wel wat ideeen gekregen van dingen die bij mij nog erin kunnen. Wonen niet zo ver van het ziekenhuis dus wil ook niet teveel mee slepen. 
@krokusjes
hoezo eigenlijk trouwboekje? 

Kan niet wachten meerrrrrr! Soms is ze zo aan het uitduwen dat Mn hele buik strak staat! Nog niet te spreken over de menstruatie pijn. Ben zo benieuwd naar dr!! 

Bij ons zit het ook in de koffer omdat er een geboorteloket op de afdeling zit. Dus als je bijv blijft en hij is open dan kan hij het gelijk kn het zhuis doen ipv naar de gemeente. 

Ik heb ook nog ideeen gekregen zoals idd die rietjes! Ik hoor daar iedereen over. Dus morgen nog even halen. Wij zijn nu voornamelijk (nesteldrang) het huis van top tot teen aan het boenen. Met het idee stel het gebeurt en we komen thuis dan is het opgeruimd haha

Rietjes hebben ze toch wel in het ziekenhuis? ?
Wel echt fijn als je je kind al kan aangeven in het ziekenhuis, die optie hebben wij helaas niet. 
Hier wordt de kleine met de dag drukker.. Lijkt wel of hij zelf ook graag naar buiten wil! 

Aangeven in het ziekenhuis kunnen wij volgens mij ook niet. Kan het voor de zekerheid misschien wel meenemen. (Trouwboekje) 
nesteldrang heb ik ook wel. Ben momenteel bezig onze kleerkast uit te mesten, en de zolder zelfs op orde te krijgen. ? 
@minnie m
ja gister bewoog ze zo ongeveer de hele dag. Vandaag iets minder, denk dat ze uitgeput was door gister ? 

Terug
Bovenaan