Uitgerekend maart 2019

Die van mij staat ook klaar, ik heb het volgende er in zitten;
Jogging broek voor mij en vriend
pyjama (lang) 
zwart shirt (lang)
hempje met spagettibandjes 
Legging voor als we naar huis mogen
grote onderbroeken 5 stuks ivm eventueel bloedingen
toiletspullen 
sport-bh 
dikke sokken/sloffen
zoogkrompresseN (ik ga geen borstvoeding geven maar heb al enorme lekkende borsten) 
4 setjes voor de baby 2 x mt 50 2 x 56
moeders voor moeders doek
spenen en knuffeltje 
ik moet nog even wat snacks en dextro halen en los geld voor de automaten.

Hier staat de koffer ook al klaar.. (38+1)
Verschillende lijstjes aangehouden. Heb 2 nachthemden, een makkelijke broek, schoon ondergoed een stevige BH, slippers, toiletartikelen.. Schone set kleren voor mijn man. Lekkere zeep voor na de bevalling, camera, opladers, bluetoothboxje voor eigen muziek, dikke sokken, haarelastiekjes, zoogcompressen (Liever te veel dan te weinig ?)
Eettas met AA drink, Snickers, dextro, paracetamol (voor mijn man), 2 lege flessen om te vullen met water en gesmeerde broodjes liggen klaar in de vriezer. (Werd gezegd dat we niks kunnen krijgen in t zkh)
En gewoon een complete luiertas ingepakt voor de baby, met 2 badcapes en natuurlijk de Maxi cosi al in de auto.
"Ik ga op reis en ik neem mee.." ?

Hier staat mn tas idd ook klaar. Luiertas voor de baby,
En andere tas voor mij met idd wat kleding, joggingbroek, toilettas, boxje voor muziek en eten en drinken. (Wij krijgen wel alles van t ZH)
Ik hoop dat meneer zich snel meld. Ben er wel aan toe.. 

Ik kom op meerdere lijstjes ook een badjas tegen... Lijkt mij zo overbodig? Iemand met ervaring die hier iets nuttigs over kan zeggen? ?
Verder heb ik idd een nachthemd en comfortabele kleren, ondergoed, sokken en toiletspullen voor mezelf. 2 setjes kleertjes voor de baby moet ik nog inpakken. En verder wat pakjes sap, snoepjes etc. Opladers e.d. komen op het laatste moment pas.

Ik heb gezegd, als we moeten blijven komt iemand mijn badjas wel brengen. Anders kan ik 20 kilo gaan inpakken ? 
ik ben er ook klaar mee! Nu 37+1 en wel steeds meer menstruati krampen. 
Maar denk dat hij nog wel even prima zit ?

Hier staat de ziekenhuistas al even klaar nu (35+5).
Moet zelf nog alleen:
dextrose
AA drinken
snacks enz
Trouwboekje
zoogcomopressen (ga geen borstvoeding geven maar ook voor t lekker waar ik ook laat van had)
washandjes
tandenborstel en tandpasta nog en dan zit alles erin.
Bij t ziekenhuis waar wij heen gaan kan je een dagkaart kopen waarmee je gewoon in en uit kan rijden en er geen extra kosten bijkomen. 
Verder is alles voor mijzelf, mijn man en de baby ingepakt. 2 pakketjes met kleertjes e.d. Maatje 50 en 56. Moeders voor moeders wikkeldeken, speen en knuffeltje. Flesje moet nog in de tas bedenk ik me nu en wat voeding. Want in het ziekenhuis kan t zijn dat ze bijvoorbeeld. Nutrilon hebben en zelf hebben we van Kruidvat eigen merk. Dan kan gelijk t flesje met onze eigen voeding gemaakt worden dan dat ie de volgende dag weer wat anders krijgt.

@Krokusjes bij ons in t zkh mogen we geen eigen voeding meenemen, zij hebben alles op voorraad.. Inderdaad Nutrilon, beetje vreemd is dat wel, maar goed hier dan ook maar de eerste weken/maanden Nutrilon.
Heb ook veel gelezen dat Labello een goede tip is! Dus die zit ook in de koffer. 
Geen ochtendjas.. Gewoon een lang nachthemd 

Terug
Bovenaan