Uitgerekend maart 2019

Hoi dames,
Spannend tijd voor jullie allemaal, de laatste zwangerschapsloodjes.
Ik heb een vraagje, ik zoek mama's die het leuk vinden hun baby te laten fotograferen. Ik bedoel daarmee de newborn foto's dus tussen de 2 en 6 weken. Ik fotografeer al lang en ben hier nu mee begonnen. Ik woon in Poppel, dus zoek zwangere rond Tilburg. Het is helemaal gratis en je krijgt natuurlijk de foto's. Ik hoop dat er mensen zijn die dit leuk vinden, voor mij is het leerzaam, en jullie krijgen mooie foto's van je pasgeborene. Het enige wat je moet doen is naar me toe komen want ik kan de fotostudio niet verplaatsen.
mvg Jolanda 

hoi hoi 
hier ook een stiekeme mee lezer :D heb aan het begin wel eens wat neergezet maar daarna niet meer.
ben zelf zwanger van de 2e en 5 maart uitgerekend dus morgen 39 weken. mijn zoontje is ook nog is 19 maart jarig en word dan 2 :D 
hoe kan je het plannen:p
zit zelf al thuis vanaf 30 weken ivm met te zwaar werk in de zorg en een baby die niet wou groeien maar dat heeft ie ruimschoots ingehaald en nu is het alleen nog maar wachtten.
kan me nog steeds niet voorstellen dat er weer een baby binnen 3 weken is :d

@m lies heel veel succes! En gewoon lekker veel rusten! :) 
@suffjuh ik ben 21e uitgeteld en zelf 15e jarig dus zie het zelf nog wel gebeuren dat ze op mijn verjaardag eruit komt. 
Ook nog een vraagje aan de dames
hebben jullie ook vaak of vaker dat wanneer je tijdje gelegen hebt dat je dan rug EN bandenpijn hebt maar dan dat je echt bijna ff niet kan staan? Alsof je lichaam even moet acclimatiseren. Maak me niet echt zorgen maar heb nog nooit iemand anders er zo over gehoord. Met mijn rechterbeen heb ik ook minder kracht door Mn lies. Kan amper staand een broek ofzo aantrekken. 

@Nikkim heel herkenbaar.. Bij mij vooral in mijn onderrug. Na een paar stappen letterlijk strompelen gaat het dan wel weer.
Mijn man had de eerste keren bijna tranen in zijn ogen, vond t zo zielig. "Nee hoor lief.. Is normaal, gaat zo wel weer over" ?
Ik heb gister ochtend een uur lang oefen weeën gehad. Van mij mag het wel doorzetten!
Heb nu ook allemaal rode bultjes op mijn buik, die jeuken zó erg!!! Echt niks helpt ? Morgen afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd wat de zegt. Het houdt me echt uit mijn slaap.

Hier ook een stiekeme volger. Heb alle berichten trouw gelezen maar ervoor gekozen,tot nu toe, zelf niks te plaatsen. 
Ik ben zwanger van mijn 4e kindje en 22 mrt uitgerekend. Heb vanaf wk 16 bekkenklachten en zit vanaf wk 19 al thuis. Gister enigszins geschrokken , hartslag van de kleine was te hoog en moest door naar het zhuis voor ctg. Gelukkig alles in orde, het is gewoon een druk baasje.  

hoi allemaal,
weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst hebt, wel heb ik alles meegelezen. 
@mimi gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, nu heerlijk genieten!
ook ik heb mijn vluchttas al ingepakt, ben nu 36+4 weken. We hebben dit gisterenavond snel ingepakt en ook maar eens het bed op klossen gezet. De reden hiervan is dat ik al 3 dagen ontzettend last heb van voorweeën en sinds gisteren wat rozig/rood/bruin slijm aan het verliezen ben. Ik denk zelf dat het mijn slijmprop is die ik in delen aan het verliezen ben, weet niet zo goed wat het anders kan zijn. Mocht het erger gaan worden vandaag ga ik wel even contact opnemen met de vk aangezien ik nog niet op de 37 weken zit. Al met al vind ik het behoorlijk spannend worden. Ik heb tot nu toe altijd gedacht dat ik later zou gaan bevallen dan de 40 weken. Maar nu met de voorweeen en licht bloedverlies denk ik wel dat hij/zij misschien eerder komt, iedergeval heeft het mij wel wakker geschut dat hij/zij eerder kan komen dan gedacht. Heel spannend allemaal!
gr Patricia

Terug
Bovenaan