Uitgerekend maart 2019

@StK gefeliciteerd!!! Geniet ervan! 
Wat fijn dat jullie al lekker thuis zijn, incl de slapeloze nachten?  dan ga ik het er nu nog extra van nemen voor hij zich straks aankondigt. 
Ik zou ook wel willen haha, het mooiste zou zijn morgen, dan zijn mijn partner en ik jarig.  Maar denk dat de kleine man het nog wel even goed vind zo.  Hij trappelt er nog flink op los in mijn buikje. 
@Boga. Enige wat mijn vk nu doet is voelen, luisteren en zeggen oke prima tot volgende week. Vanaf wanneer gaan ze echt daarnaar kijken?  Die kleine van ons was ook iets aan de grote kant met de 32 weken echo, alleen daar is aan mijn buik niets van te zien. Soms wordt ik er wel een beetje zenuwachtig van

@STK gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat je een goede bevalling hebt gehad. 
@BO GA succes met de laatste dagen en wie weet verrast de kleine je toch nog door wel zelf te komen.  Sprak gisteren een vriendin die ook ingeleid zou worden en de dag ervoor besloot haar dochter om toch al te komen. 
Stiekem ben ik toch wat jaloers op de moeders die inmiddels al bevallen zijn ?! Ik wil ook zo graag. Wat duurt het wachten dan lang zeg ?! 
Straks nog een gewone controle echo in het ziekenhuis. Dus ben benieuwd. Meestal is de kleine dwars en werkt ie niet echt mee om zich goed te laten meten. Beweegt te veel of schopt terug zodra ze aan z'n huis zitten. Het is nu al een kleine dwarskop ?!
Ik wil graag zittend bevallen op een baarkruk. Hoe willen jullie bevallen? 

@smpje: bij mij was dit nu de eerste keer dat ze een inwendig onderzoek deden. mijn vorige afspraak bij de gyn was op 37 weken en dan doen ze nog geen inwendige onderzoeken omdat dat soms de bevalling kan starten en de baby dan iets te vroeg zou komen. Misschien zullen ze er de volgende keer bij jou ook naar kijken? 

Ohh Meisjes echt nog even genieten! Wat is het heerlijk zo’n kleintje!
Ik loop sinds de bevalling in boxershorts van me man! Lekker niet te strak en genoeg ruimte voor het kraamverbad! Stop het in je tas! Mijn gouden tip ?
Ik had overdag nog 3km gewandeld met de hond.. af en toe wel harde buiken.
Snachts de eerste wee, maar had binnen 3,5 uur volledige ontsluiting. Zo blij dat meneer niet in de auto geboren is!! Het ziekenhuis wat we wilde lag vol dus duurde ook iets langer naar het andere ziekenhuis. Daar aangekomen gelijk volledige ontsluiting. Wel 1,5 uur moeten persen. Maar hij is er??

@epf en @stk proficiat!! Geniet er van!! 
@laraywen ik ben ook van plan om op de baarkruk te gaan zitten. 
Morgen 37 weken en weer afspraak met de VK. Ik ben benieuwd. Ik denk steeds dat ze eerder gaat komen maar van de andere kant heb ik geen seintjes dat het ook zo is. Alleen dan die onderrug pijn en harde buiken of menstruatie pijntjes. Maar volgens mij ook nog geen echte oefen weeen gehad. 
Wil zoveel in huis doen en ben ook begonnen met vanalles maar door t opruimen lijkt er alleen maar meer rotzooi te zijn ontstaan en echt snel gaat het allemaal niet. 
Vandaag even een hormonen dagje. Ben gister getrouwd voor de wet dus dat was heeeel leuk natuurlijk. (In de zomer voor de kerk dus dat wordt het echte feest) maar vandaag lijk ik een beetje down.. kan door de verveling komen en omdat ik zo weinig kan. 

@epf haha wel erg sexy, ik draag nu paar weken enorme onderbroeken ?. Maar idd voor maandverband en straks het kraamverband is dat wel nodig. 
Heerlijk hoor, ik wil ook onze kleine man haha. 

@Nikkim wij zijn gister ook “getrouwd” maar meer omdat dan gewoon goed geregeld is.  Echte trouwerij komt nog.. maar denk voorlopig nog niet haha

vandaag in eens een flinke migraine aanval, bleh hoop niet dat ik dat heb als ik moet bevallen ?

@smpje ach boeiend! Maakt echt niks uit! Het zit heerlijk! Mn man en ik hebben toch wel ongeveer de zelfde maat!
De boel daar beneden is zo erg gezwollen.. Je wil echt geen strak ondergoed aan
Ik ben serieus al mn kilo’s kwijt.. -14 dus in deze 2/3 dagen...
Gefeliciteerd voor de dames die getrouwd zijn?

Goedemorgen allemaal!
Een tijd geleden dat ik hier wat heb geschreven.... maar lees wel telkens mee met jullie! 
Ben zelf ook 16 Maart uitgerekend hetzelfde als smpje! Zo spannend dat er ook al wat bevallen zijn! Gefeliciteerd allemaal. 
Ikzelf heb veel last van maagzuur en kan snachts totaal niet meer slapen echt vreselijk. 3,4 x wakker en draaien en na het toilet en weer terug. 
Heb ook het gevoel dat ik later ga bevallen dan 16 Maart. Wij krijgen een meisje trouwens. :) 
Wauw EPF alle kilo’s er alweer af? Hoeveel ben je aangekomen? Ik zelf zit op 11/12 kilo nu. Iedereen denkt ook dat ik minder lang zwanger ben heb gelukkig niet zo’n ontzettende buik haha! Hoop dat het bij mij er ook zo weer af is. Zou fijn zijn! 
En de boxers heb ik inderdaad ook al van mijn vriend in de koffer gepakt lijkt me heerlijk. 
Weet niet of iemand mijn nog op het lijstje kan zetten hihi! Maar schrijf vanaf nu gezellig weer mee..

Terug
Bovenaan