Uitgerekend maart 2019

@epf gelukkig helpt manlief je goed! Gewoon lekker zoveel mogelijk proberen uit te rusten. En dan komt dat van de bank afkomen vanzelf wel weer. 
@chane ze zat bij mij al laag dus weinig last van Mn ribben gehad. Momenteel is ze ookal ingedaald dus heb nu vooral pijn aan mijn rug en onderbuik. 
@paulina ben er ook goed klaar mee. Nog even doorbijten! Dadelijk word je beloond met een kleine door jouw gebouwde baby. ?

@Nikkim danku!  Ik wil nog heel graag trouwen maar mijn vriend vind een kleintje een grotere commitment dan trouwen haha. Maar we hebben nu afgesproken, we doen dit.. zonder alle dingen die bij trouwen horen, zoals bijv de ringen.. dat bewaren we dan voor t echie. Dus wie weet over paar jaar gaat hij als nog op zijn knieen haha. Kroatie is wel echt heel mooi maar gaat vast allemaal goed komen! 

@epf wel echt fijn hoor jeetje. Ik had ook idd begrepen dat borstvoeding is topsport!  

Hier zit t kleintje ook wel tegen mijn ribben, maar vaak als ik naar voren leun. Gelukkig nog niet bont en blauw.
vannacht wederom paar uur lang voorweeen gehad, wel weer heftiger. Mijn buik voelde gister de hele dag aan als een harde sloopkogel. Kon echt helemaal niets doen. Vandaag maar even pyjama dag want ben beetje uitgeput van vannacht. (En dan moet het echte werk nog komen) ik lees overal dat zo nog 1a2 weken door kan gaan... maar dat hoeft van mij echt niet haha.

Dag iedereen, 
Vannacht denk ik de slechtste nacht in dagen... ik heb letterlijk elk half uur op de klok gezien. Heel de nacht last van een harde opgespannen buik en buikloop... Voor ik ging slapen plots een brandend gevoel in mijn vagina (sorry als het te expliciet is). Nu doet het geen pijn meer maar staat het nog wel wat dik. Ik ga er straks eens voor naar de gyn bellen denk ik. Iemand hier ervaring mee? 
Hele morgen nu al last van weeïg gevoel. Het zet niet door en is vooral lastig wanneer ik zelf beweeg. Als ik ga zitten valt het weer weg. Hoop stiekem dat het vanmiddag niet doorzet. Mijn man is leraar op een lagere school en viert met zijn klas carnaval. Ik zie het al gebeuren dat ik daar in het ziekenhuis lig en mijn man nog verkleed is :) haha! 

@EPF zo ik dacht dat ik een snelle bevalling had maar die van jou was echt mega snel!!! Geen wonder dat je nu last hebt! En wat ben je veel kilo's kwijt, ik was 12 aangekomen en nu al 9 kwijt dus gaat ook snel gelukkig. 
Hier ging borstvoeding wel redelijk de eerste dag maar had zulke pijnlijke tepels waardoor ik toch 2 dagen ben gaan kolven en toen bleek ze ook al bij de 7,5% te zijn qua afvallen dus ook bijvoeding erbij nu maar wat een werk! Dat had ik echt onderschat, om de 3u voeden waarvan je bij elke voeding een uur bezig bent en hoe meer ze gaat drinken hoe langer je bezig bent. maar verder zo aan het genieten en herstel gaat super! Alleen schrikken met niezen of hoesten dan merk ik het wel haha. En draag ook xxl slips van de zeeman, heerlijk met die surfplanken ?
@smpje ik verloor woensdag mijn slijmprop en daarna elke dag tekens gehad maar wist dat ze ook gewoon weken van tevoren konden komen die voortekens maar had wel een gevoel dat het ging gebeuren, kwamen 4 mensen ermee dat ze hadden gedroomd dat ik was bevallen! Daarnaast naast mega veel afscheiding en slijm vanaf vrijdag voorweeën, veel kramp en voelde dat ze lager zat met lopen. En toen ik ook een constant harde buik kreeg zaterdag toch gebeld en had toen 1cm ontsluiting maar dacht nog kan nog een week of twee duren. Daarnaast heel erg moe alsof mijn lichaam zei neem rust. Zondag weer voorweeën en ook 3 of 4 keer naar de wc om te legen toen dacht ik wel dat het kon gaan gebeuren en ging ik mijn weeën timen en douchen en toen ze om de 2/3 min kwamen toch gebeld en de vk kwam en ik had dus al 4cm! Vliezen zijn pas in het ziekenhuis gebroken en toen 4cm in 1,5 uur en met een uur persen was ze er :)

@stk Ja bizar he? De verloskundigen stonden er ook van de kijken?
Maar jou bevalling klinkt idd ook als prima! Morgen mogen ze mijn hechtingen verwijderen..
Hier was ie idd 9% afgevallen, dus kolven en bijvoeden.. Daardoor is mn melk echt op gang gekomen! Jemig! Nu lekkere stuwings dagen.. Wat een pijn doet dat.. Als ik kolf na voeding heb ik gewoon serieus 210cc. Echt heeel erg veel!
Bijvoeden mag weer stoppen. Hij was weer aangekomen. Nu alleen kolven om de druk er af te halen en ze even te legen. Het gaat gelijk de vriezer in. 
Doordat de productie zo goed op gang is ben ik wel echt in 10 minuutjes klaar met voeden, dus echt wel prima!
Voor iedereen die nog moet bevallen: veel succes, het doet echt even pijn, Maar het is het echt waard! Daarna hechten voelde ik echt niets van! Ook niet van de verdovings prikken dus daar niet druk om maken! Wel ook jezelf voorbereiden oo de stuwingsdagen, ongeveer dag 4, je borsten worden echt 2x zo groot! En doen echt zeer! Het komt allemaal goed?

Ik kwam gistermiddag mijn slijm prop tegen? althans denk voor 90% dat dat hem was, eigenlijk weet ik het wel 99% zeker. Het was letterlijk een propje slijm. Had er geen bloed inzitten. 
Ben benieuwd ? weer een stapje dichterbij.. op de slijmprop na geen andere symptomen. 

Ik kwam gistermiddag mijn slijm prop tegen? althans denk voor 90% dat dat hem was, eigenlijk weet ik het wel 99% zeker. Het was letterlijk een propje slijm. Had er geen bloed inzitten. 
Ben benieuwd ? weer een stapje dichterbij.. op de slijmprop na geen andere symptomen. 

@nikkim Spannend!
Ben vandaag zo gek en heb de hele bijkeuken over de kop gehaald, nu moet het er alleen weer in. Tikkeltje last van nesteldrang?! 

Terug
Bovenaan