@EPF zo ik dacht dat ik een snelle bevalling had maar die van jou was echt mega snel!!! Geen wonder dat je nu last hebt! En wat ben je veel kilo's kwijt, ik was 12 aangekomen en nu al 9 kwijt dus gaat ook snel gelukkig.
Hier ging borstvoeding wel redelijk de eerste dag maar had zulke pijnlijke tepels waardoor ik toch 2 dagen ben gaan kolven en toen bleek ze ook al bij de 7,5% te zijn qua afvallen dus ook bijvoeding erbij nu maar wat een werk! Dat had ik echt onderschat, om de 3u voeden waarvan je bij elke voeding een uur bezig bent en hoe meer ze gaat drinken hoe langer je bezig bent. maar verder zo aan het genieten en herstel gaat super! Alleen schrikken met niezen of hoesten dan merk ik het wel haha. En draag ook xxl slips van de zeeman, heerlijk met die surfplanken ?
@smpje ik verloor woensdag mijn slijmprop en daarna elke dag tekens gehad maar wist dat ze ook gewoon weken van tevoren konden komen die voortekens maar had wel een gevoel dat het ging gebeuren, kwamen 4 mensen ermee dat ze hadden gedroomd dat ik was bevallen! Daarnaast naast mega veel afscheiding en slijm vanaf vrijdag voorweeën, veel kramp en voelde dat ze lager zat met lopen. En toen ik ook een constant harde buik kreeg zaterdag toch gebeld en had toen 1cm ontsluiting maar dacht nog kan nog een week of twee duren. Daarnaast heel erg moe alsof mijn lichaam zei neem rust. Zondag weer voorweeën en ook 3 of 4 keer naar de wc om te legen toen dacht ik wel dat het kon gaan gebeuren en ging ik mijn weeën timen en douchen en toen ze om de 2/3 min kwamen toch gebeld en de vk kwam en ik had dus al 4cm! Vliezen zijn pas in het ziekenhuis gebroken en toen 4cm in 1,5 uur en met een uur persen was ze er 🙂