Uitgerekend maart 2019

@EPF, wat zijn die kilo's er snel af! Zelf ben ik inmiddels al 15 kilo aangekomen en daar komt nog elke week 0,5 tot 1 kilo bij.
Heb meteen ook maar wat boxershorts van vriendlief in mijn ziekenhuiskoffer gestopt. Had al wel op aanraden van de kraamzorg extra hoge onderbroeken gekocht, zodat het kraamverband erin past straks. Je wordt er niet veel charmanter van, dat bevallen ;)
Ik miste mijzelf ook nog op het laatste lijstje, dus heb hem even geupdate:

Uitgerekend

Bevallen

BO GA

4/3/2019

Suffjuh

5/3/2019

GebruikerMyrthe

8/3/2019

Minnie M

9/3/2019

Laraywen

10/3/2019

EPF   

11/3/2019

26/2/2019

Josje

13/3/2019

mimi 

13/3/2019

19/2/2019

StK 

13/3/2019

24/2/2019

Smpje 

16/3/2019

Dekleinste

16/3/2019

Deceptacon

21/3/2019

Nikkim

21/3/2019

Patric 

22/3/2019

Gebruiker10085978

22/3/2019

Paulina

22/3/2019

ChaNe

26/3/2019

Krokusjes

26/3/2019

TCM

27/3/2019

HuissMuss 

27/3/2019

Noor

29/3/2019

M Lies

30/3/2019

@epf haha precies, ik loop er momenteel op sommige dagen zooooo charmant bij maar kan me allemaal gestolen worden. Bh s zijn rot, strings zijn rot.  Gewoon zonder en grote onderbroeken, jogging broeken enz dat is momentee mijn leven! ?.  
En wat fijn zeg al je kilo s alweer kwijt! Ik ben echt geen reed aangekomen dus dat zou alleen maar positief uitpakken. 
De dames die nu bevallen zijn, hadden jullie nou echt voortekenen van hmm.. dit zou het wel eens kunnen zijn? 
Ik wil ook, en afgelopen nacht was ik zo onrustig, krampen, anders bewegend kindje in mijn buik en dacht zal het nu wel zo zijn.. maar helaas geen verjaardagscadeautje vandaag haha. 

@smpje proficiat! Ja we zijn wel Echt getrouwd ook om de dingen op orde te hebben, maar bruiloft stond al vast voor we wisten dat ik zwanger was. Gaan in Kroatië trouwen en heb wel af en toe gedacht van oh nee waar ben ik aan begonnen.. zwanger en trouwen in t buitenland. Maar de stress is nu gelukkig weg. 
Had bij de Hema lekkere lelijke onderbroeken gekocht. Ze zien niet uit maar zitten hemels! Haha 
draag ookal voedingsbhs omdat ze lekker zitten en Mn normale bh’s zo strak zitten. Er passen me ook nog maar 2. Had 1 gekocht maar vind het verder onnodig om hele nieuwe garderobe aan te schaffen. Gewoon goedkope bh’s en ondergoed.
heb ook 4 voedingsbh’s voor maar 30 euro. 1 was afgeprijsd bij h&m voor 5 euro en 3 van de bon prix. 
Ben afgelopen jaar best goed geworden in “koopjes” vinden ? 
@epf wat fijn dat je de kilo’s al kwijt bent! Ben benieuwd bij mezelf. Ben momenteel 20 kilo zwaarder. Nou sportte ik wel veel voor mijn zwangerschap en dadelijk zodra ik kan pak ik het weer op, dus raak het sowieso wel kwijt. Maar toch van 54/55 kilo naar 75 is toch wel een shock. Laatste 3 maanden gaat het gewicht gelukkig wel langzaam omhoog. 

Voor de dames die bevallen zijn : van harte gefeliciteerd. Voor iedereen die nog moet alvast heel veel succes.
Ik hoop dat ik even mag klagen van jullie, ik beloof dat ik het bij 1 berichtje hou. 
Ik ben er zo klaar mee, ik heb zoveel pijn, ik kan de hele dag wel huilen. Vanaf wk 19 al bekkenklachten en ik wordt nu echt gek. Ik zit hele dagen thuis en kan helemaal niks meer. Ik weet dat ik dit straks allemaal vergeten ben, maar hoe kom ik deze laatste weken door?  

Ja bizar he? De weegschaal deed pijn einde van de zwangerschap. Maar dit is ook niet helemaal goed hoor!
Was dus totaal die 14 kilo aangekomen en die is er nu af. Maar door de borstvoeding kan je nog meer afvallen.
Voor de zwangerschap woog ik altijd 63 tot 65 kilo, nu dus ook weer 65. Maar bij een lengte van 184cm (bmi dus 18) is het wat weinig. Als ik onder de 63 kom moeten we naar een dietist. Manlief is nu volle eiwitrijke producten halen..
De kleine man valt ook wat te hard af dus die gaan we bijvoeden. 
Ook heel blij dat me man thuis is want zelfstandig van de bank af komen kost moeite en doet pijn, helemaal als je ook je kleintje vast houd, lukt gewoon niet. Manlief doet bijna alle luiers! Trots op hem!

Gefeliciteerd voor alle dames die nu inmiddels bevallen zijn! 
Zijn er hier meer dames die last hebben van hun ribben? Hij zit er zo 'tegen aan' dat ik aan het einde van de dag niet meer kan zitten, staan of liggen van de pijn... erg vervelend!! Voor de rest mag ik niet klagen maar die dikke buik begint nu wel in de weg te zitten?

@chane de kleine zit bij mij ook de hele tijd tegen me ribben. Warm douchen in de avond helpt bij mij goed omdat ie dan gaat bewegen .? 
@paulina ik herken het wel. Ik ben er ook zo klaar mee nu 39.2 maar de eerste kwam pas met 41 weken dus heb denk nog wel even. Ik heb gelukkig nu afleiding van mijn zoon en die zit totaal niet stil dus ondanks de pijn moet ik bewegen.  Maar moet zeggen het thuis zitten word erg saai. Zal blij wezen als ik weer de deur uit kan.

Terug
Bovenaan