Uitgerekend maart 2019

Fijn dat jullie goed herstellen en dat het allemaal opgang komt! 
Ik heb nog geen prop gezien, ik verlies heel veel slijm dus ben bang dat ik het niet gaat herkennen. Wel sinds donderdag zo’n gespannen strakke buik, kan echt niets en die pijn daar beneden is heftiger geworden.  Mensen die ik vorige week heb gezien en vandaag weer vonden mijn buik echt in eens gegroeid. 
Ik moet maandag weer naar de vk, dus ga het wel na vragen enZ. Ik ben nu al zo moe door die voorweeen en buik die anders is. Het echte werk moet nog ?
heb er wel zin in! Kan echt niet wachten op onze kleine man!  Maart is begonnen dus kom maar op ?

@EPF ik ben jaloers!!! Wauw hier met alleen kolven 40 maar na een voeding echt nog maar 20! Begint me nu ook een beetje op te breken dus misschien volgende week over op flesvoeding! Even aankijken nog!
En @smpjev klinkt zeker als voortekenen hoor, goed in de gaten houden en alert blijven maar helaas weet je het nooit zeker en kan het ook zomaar even duren! 
En idd wat EPF zegt, het doet pijn maar iedereen kan het, belangrijkste is ontspannen en focus dan gaat het denk ook sneller volgens mij dus goed nadenken wat voor jou ontspanning geeft  :)

Geeft me weer hoop! Thanks haha. Ik probeer nu elk moment te slapen wanneer de voorweeen even weg zijn.  Ik hoop zo dat het voortekenen zijn. Het is zo veranderd een op de andere dag. 
Voel me verder wel goed, dat vind ik dan wel fijn! 

Als de bevalling begint heb je het echt hoor ;)
@stk mn productiebos idd bizar.. maar ook heeel veel stuwing. Zit vaak te huilen maar ik moet erdoor. Mag ook niet meer kolven. Kolfde gister 260!!!!! Nu lopen ze alleen nog maar over. Heb ongeveer borsten van halverwege me oksel tot sleutelbeen.. kom van een simpel B cupje...? Nee stuwing is echt niet leuk!! Doet me haast meer pijn dan die hele bevalling!
Wel super trots dat ik zooo’n melkfabriekje heb voor de kleine man

@smpj dat van veel slijm verlies heb ik ook. Ik dacht heel even dat ik mijn inlegkruisje wel uit kon laten (eventjes) nog geen 5 min later weer gepakt. Het voelt alsof het er gewoon uit loopt. Van mezelf al meer afscheiding Normaal maar nu wel veel hoor ... Ik weet ook niet of ik t ga opmerken aangezien het niet perse een propje hoeft te zijn maar ook los/vloeibaarder kan komen. Krijg steeds vaker harde buiken en ook in de nacht en overdag meer buikkrampen. Twijfel of t voorweeën zijn of toch alleen indalingsweeen. Dat laatste heb ik al even last van maak gaat eigenlijk vaak gepaard met lage rugpijn en dat gaat nu laatste dagen juist wat beter. Ik ben benieuwd wanneer het op gang komt.... Dinsdag 37 weken.

Heyhey

Heb al vanaf vanochtend 7.00 hele erge menstruatie pijn en ook om het half uur een soort van weeen...? (Pijnlijke hardebuik) ook na een douche en kruik trekt het niet weg. Zal het begonnen zijn?  
Kindje ligt al 2 weken volledig ingedaald. 

@gebruiker579
Dat zou een begin kunnen zijn ja. Spannend. Hoever ben je nu? Houd het in de gaten en anders de VK bellen om advies etc.

Terug
Bovenaan