Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal,
Inmiddels ben ik zelf ook bevallen van een prachtige dochter elena. Vorige x dacht ik dat het bloed verlies mijn slijmprop was die ik verloor. Maar dit was het begin van de bevalling. Omdat ik 36+6 weken was moest ik naar het ziekenhuis. Gelukkig want het was een behoorlijk pittige bevalling. (Wou wouden het eerst thuis doen) ik ben veel bloed verloren meer dan een liter, ben daar behoorlijk naar van geweest. Ook ingeknipt maar hier gelukkig niet zoveel last van. Toen ik eenmaal haar in mijn armen had was ik alles alweer vergeten. Wat een prachtig magische moment is dat, heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld!

Gefeliciteerd!! Heerlijk van genieten nu!
Ik kan niet wachten, buik is nu alweer 2 dagen erg rustig. (Behalve de kleine dan)  Gister weer enorm last van dat opjagende gevoel super irritant. Uit pure frustratie ga ik dan slapen ?  maar verder tikt de tijd langzaam door. Nu voor de 2e ochtend al voor 5en wakker, dit is nieuw ofzo ?. Maar goed zo krijgen we nog wat mee van de nacht haha. 
En we wachten nog rustig af tot de kleine zich komt melden. 

Gefeliciteerd met je dochter! Geweldig!
Zelf ben ik sinds gister in het ziekenhuis. Wegens extreme jeuk (uitslag over mijn hele lijf) besloten om te laten inleiden. 
Gisteravond ballonkatheter er in en die was er vanochtend uit. Vliezen zijn gebroken en heb een infuus met weeën opwekkers gekregen. Nu is het wachten tot dat het echt op gang komt. Ze zeggen hier dat ik vandaag nog mama ben! ? (uiterlijk morgen als t echt lang duurt) 
Zo bizar en onwerkelijk! Kan niet wachten. 

Gefeliciteerd met Elena!
Minnie M, wauw wat spannend!! Heel veel succes vandaag! Je kant het! Straks als je kleintje op je borst ligt ben je de gelukkigste vrouw op aarde!❤️

Gefeliciteerd met jullie dochter Elena! Lekker genieten nu. 
Ik heb gisteren weer een controle afspraak in het ziekenhuis gehad. De groei van de kleine stagneert nu. De gynaecoloog heeft toegezegd dat als de kleine niet komt voor woensdag 13 maart ze m dan gaan halen. Pfffff werd er emotioneel van. Ik ben de 10e uitgerekend en was al bang dat het 42 weken zou gaan duren. Aangezien ik nog geen voortekenen heb. 
Hopelijk komt de bevalling zelf op gang voor die tijd. Zo niet dan krijg ik 13 maart een ballonnetje ingebracht als ik nog geen ontsluiting heb tenminste. De volgende dag worden mijn vliezen dan gebroken en gaan ze me inleiden. Zooooo blij dat ik nu wel een deadline heb en weet waar ik aan toe ben. 

Oh leuk al die berichten van baby's die geboren zijn ?
Hier nog helemaal geen voortekenen. Nu 40+1. Ben er zo klaar voor. Morgen weer controle. Benieuwd of ik deze keer weer de 41 weken zal halen ?.

Terug
Bovenaan