Uitgerekend maart 2019

Gefeliciteerd dekleinste! Geniet ervan. 
Maarttweeduizend19. Komt vast goed strakjes! Ben ook benieuwd hoe het straks bij ons gaat! Ik vind het erg spannend! 
Nicolekleintje, gisteravond na het verlies van werd ik een beetje beroerd met echt zulke heftige krampen. Hielden ca half uur aan en hop weg was het weer. Wel een drama nacht, enorm gespannen schouders wat zorgt voor hoofdpijn. Toch de spanning denk ik ? ga het maar even proberen los te laten want zo gaat het natuurlijk nooit op gang komen. 

Wel een vraag aan de dames die de prop zijn verloren, ik heb al sinds het strippen beetje oud bloed verlies bij afgeven. Gisteravond mijn prop verloren 3 uur erna was het schoon maar nu weer oud bloed. Normaal of even navragen bij de vk? 

@smpje jij bent net zo vroeg wakker als mij. K heb ook een vreselijke nacht. Heb wel geslapen maar t vocht gutst zowat uit me en t is geen water. Als t goed is dus heel heldere afscheiding of/en dat slijm vocht of nu toch Mn water... ??‍♀️ En hele nacht die oefenweeen nog steeds. Dus k bel dadelijk Mn VK weer op. Over dat oude bloed weet k helaas niet. Misschien door het strippen? Gewoon ff bellen naar je VK 

Gefeliciteerd, DeKleinste! 
En @smpje, als je twijfelt kan je beter even bellen. Hier kunnen ze telefonisch vast al antwoord op geven. Anders blijf je het je afvragen en erover piekeren, daar is niemand mee geholpen. 

Hier heeft het strippen geholpen ?
Vanacht om 01:07 zijn wij weer ouders geworden van een prachtige zoon Wolf.
Na een snelle bevalling van 3 uurtjes. (Te snel voor pijn medicatie)
Nu aardig wat naweeën. 
Kleine doet het super slaapt eet en slaapt tot nu toe ?.
Straks de kraamzorg maar is bellen als papa wakker is ?
Succes dames.

@suffjuh gefeliciteerd! Wat fijn zo snel zeg ?

ik heb de vk gebeld, ik had nu zoveel bloed en slijm dat ik er gewoon niet lekker van werd. Je mag tot 24 uur na t strippen “bloed” verliezen. Maar ik zit al over de 48 uur.  Ze komt zo alles checken hoe het er voor staat.  Ik ben iig totaal niet lekker ervan bleh. 

@smpje succes! Laat weten hoe t ging. 
Mijn VK is net ook hier geweest want zit al over de 24 uur van voorweeen en word goed gek ervan. Sinds ze hier is geweest zijn ze wel sterker geworden. Had al wat ontsluiting, weet niet precies hoeveel.
om 1 uur komt ze terug en prikt ze Mn vliezen door zodat de echte weeen kunnen beginnen. 
Hopelijk komt de kleine dan snel. Zo’n rare gedachte dat je van niks naar een baby’tje gaat terwijl je er zolang naartoe werkt/uitkijkt. 

Terug
Bovenaan