Uitgerekend maart 2019

Mijn lichaam heeft zetjes nodig, alle weeen doen weinig werk helaas. Alles was wederom goed, ze heeft weer gestript voor het zover kon. Had nu 1,5 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond was wel wat veranderd. Het gaat traag... zaterdag dan weer een check, mogelijk weer strippen en ze hoopt dan dat ik op 2cm zit. En anders dinsdag weer en dan woensdag mogelijk alvast naar t zhuis voor inleiden met 41 weken. Fingerscrossed dat het van zelf gaat mocht ik namelijk dinsdag 3 cm hebben dan gaan ze mijn vliezen breken.  Spannend allemaal maar vind allemaal wel een dingetje. 
Ooo spannend @nicolekleintje ik hoop het zo voor je!

@smpje bah wat vervelend! Hopelijk is er niets aan de hand. Hoor wel hoe het gegaan is. 
Ik heb vandaag afspraak in het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd of ik al ontsluiting heb. Anders brengen ze een ballonnetje in en mag ik gezellig een nachtje alleen in het ziekenhuis doorbrengen ?! Maarja uiterlijk morgen is ons kleintje er. 

Nou na t doorprikken van mijn vliezen begon het meteen heftig. Moesten meteen naar t ziekenhuis zo heftig. 
Rond 2 uur smiddags in het ziekenhuis, en iets voor half 4 had ik mijn dochter in Mn handen!
ze heet Mila! ☺️ 
kon helaas geen verdoving meer nemen zo snel ging het. Nu nog het heel proces!  
Hopelijk komt bij de rest nu ook snel de kleine! 

Gefeliciteerd Nicolekleintje! Dat is snel gegaan ineens!
@Laraywen, veel succes in het ziekenhuis! Voor je het weet is die nacht alleen weer voorbij.

Whooohooo al 3 cm ontsluiting. Zijn de harde buiken toch ergens goed voor geweest. Gyn heeft me gestript en als de weeën niet zelf op gang komen kan ik me morgen om 7 uur weer melden in het ziekenhuis. Wel is aangeraden van te voren even te bellen of er plek vrij is. Hopelijk komen de weeën vanzelf. We wachten het maar weer af. Wel blij dat ik weer thuis ben ipv een nachtje alleen in het ziekenhuis?!

@nicolekleintje ja wat fijn!! Gefeliciteerd! 
@laraywen wat fijn! Hopen dat allemaal snel gaat. 

Hier vandaag na het strippen nergens last van. Terwijl ik afgelopen maandag veel last had. We zullen het zien, hoop dat mijn lichaam het gewoon zelf kan! 

@ Nicole gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat de bevalling nu achter de rug is. 
@ smpje hopelijk verkoopt het allemaal vlot! Ook voor jou. Succes nog ff en wie weet komt t nog op gang. 
Hier wel wat krampjes maar nog niets om me druk over te maken. Ben nu vooral heel erg moe. Dus ga maar een tukkie doen. Als het wel losbarst heb ik nog even geslapen en anders gaat m'n wekker om 5 uur. 

Terug
Bovenaan