Uitgerekend maart 2019

Oeeh krijg allemaal de kriebs van jullie verhalen hihi, ben nu al 40+3.
Ik heb al 1cm ontsluiting en ze hebben me toen gestript. Zaterdag wordt er een ballonkatheter geplaatst dus ben echt benieuwd ! Heeft iemand ervaring met een ballon? Groetjes

Net met het ziekenhuis gebeld en er is plek... blij blij blij ??! Over een half uurtje vriendlief maar even wakker maken en voorbereiden om die kant op te gaan. Voel nu wel wat gezonde spanning. Weeën heb ik nog niet dus zal een inleiding worden. Nog ffies en dan is t eindelijk zover ??!

@nicole gefeliciteerd 
@laraywen heel veel succes
@smpje en en en? 
Hier onrustig nachtje , vanaf 3u wakker ,veel harde buiken met lichte kramp maar verder niet zoveel aan de hand. Ben blij met de gedachte dat ze volgende wk vrijdag gaan helpen als ie besluit te blijven zitten ?

Ik was mijn inloggegevens kwijt, dus ik kon een tijdje niet reageren, dus ik heb maar even een nieuw profiel aangemaakt (ik was dus voorheen bekend als NoorW). 
Allereerst gefeliciteerd met alle geboren baby's! Zo heerlijk om zoveel goed nieuws langs te zien komen. Succes voor iedereen die nog bezig is!! 
Hier is alles rustig (zoals in principe wel te verwachten is bij 37w6). Ik geniet enorm van mijn verlof. Wel steken af en toe en voel veel druk onderin, vooral als de baby druk aan het bewegen is. In combinatie met een volle blaas is het dan bijna niet mogelijk om naar de wc te lopen! Maar verder geen voortekenen en ik slaap de laatste tijd juist weer beter dus dat is fijn! 
Blij dat ik weer mee kan praten nu :-D

@laraywen succes!!! 

Nee, er gebeurt helemaal niets.  Heel af en toe een krampje en dat was het dan. 
Wel in eens ontzettend moe als of ik 100 jaar slaap moet inhalen dus daar geven we maar even aan toe. 

Ik ben 10.50 uur bevallen van een gezonde zoon Mikay. Ging als een speer. 7.30 uur zijn mijn vliezen gebroken. 8 uur aan het infuus met opwekker. En binnen 3 uur was ie er ook al. Zo onwerkelijk. Hij huilt amper. Moet nog wel spugen af en toe dus hij wil nog niet drinken. Nu eerst lekker naar huis en dan daar maar bijkomen en genieten van ons wondertje. 

Terug
Bovenaan