Uitgerekend maart 2019

Hier ook nog steeds stil na 2e poging van woensdag. Ik slaap in eens veel en hij is nog lekker actief in de buik. Morgen 40 weken en van het weekend gaan ze weer kijken.  Verlies wel enorm veel slijmproppen, ook wel krampjes maar niets dat ik denk he is dit het.  We wachten het rustig af. (Lees: ik heb geen geduld meer haha)

Dankjewel allemaal! Hier hebben we te kampen met opstartprobleenpjes! Doordat ie steeds zo misselijk was wilde hij niet drinken. Vanochtend geelzucht geconstateerd door de verloskundige. 12 uur zijn we maar weer naar het ziekenhuis gegaan. Waar Mikay goed onder controle staat. De arme skat heeft vandaag 3 hielprikjes gehad. Moord en brand schreeuwt ie uit! Ik ben begonnen met kolven omdat hij niet aan de borst wil. Ondertussen wordt hij elke 3 uur gevoed met mijn melk en extra bijvoeding. Hij gaat gelukkig weer vooruit nu hij de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt en beter plast en poept. M'n vriend en ik kunnen gelukkig bij m blijven en ik word goed begeleid om hem wel aan de borst te krijgen. Hij is daar zeer moeilijk in tot nú toe. Maarja de aanhouder wint. 

@laraywen.
Wat vervelend zeg! Helaas hebben die kleintjes vaak opstartproblemen! Jammer dat jullie nu zelfs zijn opgenomen!
Maar dat komt allemaal weer goed! Hier waren we ook 9%af gevallen.. moesten ook bijvoeden en kolven, wat resulteerde in een onwijze overproductie!
Fijn dat ze je begeleiden bij de BV, komt echt allemaal weer goed ?

Terug
Bovenaan