Uitgerekend maart 2019

Hier weer een update, vandaag 3e x gestript. Er is geen vooruitgang sinds woensdag. Het wil niet rijpen helaas.  Nu weer hopen dat er iets gaat gebeuren. Zo niet dan woensdag weer een poging en anders vrijdag naar het zhuis en gaan ze helpen.  Fingers crossed, liever uit mezelf natuurlijk! Nu 40+1. 

Ach jeetje smpje wat vervelend. Ik zal voor je duimen !
Hier vrijdag vol in de weeën dik 3u en toen alles weer rustig. Sindsdien onrustige buik , kramp en harde buiken de hele dag door. Heb geen verloskundige gebeld, wat mijn omgeving wat vervelend vind, maar de kleine beweegt goed.Vandaag 39+2 dus hij mag nog even blijven zitten maar heb toch liever dat ie zich snel laat zien. 

Hallo allemaal!
Even niet meer mee gelezen maar graag deel ik mee dat ik moeder ben geworden van een gezonde jongen! 
Ik moest ingeleid worden ivm zwangerschapsvergiftiging! De bevalling is super goed gegaan en duurde 8 uur totaal! Hij is geboren op 10 maart 2019 en mijn uitgerekende datum was 27 maart!

ben super blij en trots! 

@epf ja helaas, hij vind het weer buiten gewoon niets haha.  Hij schopt gewoon lekker door. 
@paulina ook lekker bezig dus!  Ik vind het ook zo vervelend elke x die krampen en dan hop stopt het weer. Ik heb nu ook sinds avond eten weer krampen maar is nu ook op wat harde buikjes na rustig. Wordt je toch zo moe van haha. 
Waarom luister je naar je omgeving? Als jij vind dat je moet bellen dan moet je dat ook echt doen hoor! Je kan beter te vaak bellen dan te weinig! Ik deed het ook niet maar heb nu al 3 x de spoedlijn gebeld deze week door rare dingen. Het is voor mij ook nieuw dus liever zekerheid dan zorgen omdat ik niet weet of het hoort.  Dus gewoon doen hoor!! 
@tcm! Wat naar maar fijn dat alles goed is gegaan en dat die kleine er is! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Gisteravond is ook onze dochter Féline al geboren, middels een keizersnede. Eerder dan gepland, omdat ik HELLP bleek te hebben. Het was een spannende avond en nacht, maar ze is inmiddels stabiel. Ze ligt wel op de NICU aan heel veel slangetjes en schermen, vanwege de al eerder gesignaleerde hartafwijking en blijkbaar ook een onderontwikkelde long.
Groetjes van een apetrotse mama

Hele tijd niet meegeschreven, wel meegelezen! Mijn uitgerekende datum was net als die van smpje op 16 maart. Maar ook hier nog geen baby :p.

afgelopen vrijdag gestript, heeft helaas niets gedaan. Morgenochtend word ik weer gestript en ik hoop dat het morgen wel succes heeft en ik mijn baby snel vast kan houden!

Terug
Bovenaan