Uitgerekend maart 2019

@Mlies gefeliciteerd! Wat vervelend dat je nou OOK nog helpp kreeg zeg! Het zit je niet mee, nu op naar een goed herstel!
Hoe gaat het met je dochter? Spannende tijden voor jullie! Weet je welke hartafwijking ze heeft? Is dat goed te behandelen?
Hopelijk ook lekker genieten van je kleine meid! ❤️

Hier nog een lief baby’tje geboren op 10 maart, hele goede en snelle bevalling gehad totaal 3,5 uur ? het is echt genieten hij is zo lief. Voor de zwangere nog succes! 

We hebben het inderdaad niet cadeau gekregen allemaal. Momenteel wordt ze nog aan alle kanten onderzocht, hopelijk krijgen we morgen uitsluitsel over een behandelplan. Daar hoort waarschijnlijk ook een operatie bij om een vernauwing van de lichaamsslagader te verhelpen.
Gelukkig rijden ze mij een paar keer per dag naar haar toe, met bed en al. Zo heb ik haar gister al 2 keer kunnen vasthouden. Veel te weinig ala je het mij vraagt!
Hoop dat het bij de andere maartbaby's allemaal wat beter verloopt! En de zwangeren nog veel succes met de laatste loodjes!

Mlies gefeliciteerd en veel sterkte. Ik hoop dat je ondanks alles toch van haar kunt genieten!
Gebruiker 100... van harte gefeliciteerd.
Hier blijft alles onrustig met 39wk+4dgn maar er gebeurd verder weinig. Vandaag wel veel last van de onderrug. Mocht het er vrijdag nog niet zijn dan gaan ze strippen.  

Hier ook nog alles rustig..
Gisteren te horen gekregen dat de baarmoedermond nog totaal niet aan het rijpen is, nog moet draaien. Ik ben bang dat we daardoor nog wel even moeten wachten op onze kleine man.
Gefeliciteerd voor alle kersverse mama's geniet ervan ?

En nog een baby nieuwtje: afgelopen weekend is met 40+2 onze zoon geboren! Hij doet het super en we zijn helemaal in de wolken! Gefeliciteerd aan alle kersverse ouders en succes voor diegenen die met de laatste loodjes bezig zijn! ?

@M lies, wat vervelend zeg! Heel veel sterkte en hoop toch dat je een beetje kan genieten van die momentjes. 
Andere gefeliciteerd!! 

Hier nu 40+4 en 3 x gestript. Geen resulataten, sta al een week stil qua rijping en ontsluiting. Vrijdag gaan ze bellen voor ballon en inleiden. Nog even geduld :) 

Alle "nieuwe" kersverse mama's gefeliciteerd Geniet ervan ?
Smpje : jeetje wat vervelend zeg. Ik leef met je mee. Hier gebeurd er ook helemaal niks, maar goed, ik zit ook nog niet op 40wk dus mag niet zeuren. Ik had goede hoop dat als ik vrijdag gestript zou worden dat ie er dan ook zo is, maar ik lees bij jou dat dit wel eens tegen kon vallen ?. Zit niks anders op dan ons door de resterende dagen heen te worstelen.

Terug
Bovenaan