Uitgerekend maart 2019

Nog meer die het herkennen? Onze kleine meid lag al sinds aantal weken ingedaald met haar rug steeds links en was van het weekend wat rustiger geweest. Maandag bij de Vk bleek ze opeens met haar rug rechts te liggen en was die dag wel druk, gisteren weer iets minder en echt slecht geslapen en nu is ze weer druk in me buik en ligt ze weer rechts.
Me buik lijkt bijna eerder een driehoek dan een ronde bol ?, morgen 40weken. Kan niet eens op mijn zij liggen omdat me buik zo beweegd, kan alleen maar zitten en moet regelmatig even opstaan om te rekken...

@paulina, ja het is frustrerend. 
Ik ben 2 dagen telkens van slag van het strippen en dan denken ze nou nu kom het.  Omdat ik letterlijk alle reacties krijg die je kn hebben voor het beginnen van een bevalling. Maar nee mijn lichaam doet niet mee. Vandaag dus ook niet gekozen om te laten strippen, want stel dat ze zaterdag inleiden ben ik al gebroken voor het echte werk. Heb nu het advies gekregen lekker rusten en slapen. Zo her en der goed wandelen (makkelijk gezegd met zo’n pijnlijk onderkantje. ?)  lopen 100 x die trappen op en af (schijnt te werken?).
hij komt eraan, maar nog even geduld. 

@decep... herkenbaar hoor! Die van mij draait ook af en toe nog even om. Meestal ligt hij links, maar soms dan is hij zo druk en schuift hij naar rechts. Doet nu soms best pijn maar hij mag nog even haha. 

Heel herkenbaar! Mijn buik laat ook meer “driehoekjes” en andere vormen zien dan mooi rond. De baby ligt ( nou ja voelt meer als hangt) veel op links. Zodra die wat naar rechts gaat zit er meer beweging in. Nu 2 keer gestript zonder resultaat, slaap niet tot slecht en word deze week nog ingeleid.. Spannend, echt spannend. Maar mijn lichaam kan niet meer zo vermoeid. Daarin tegen... zit/hangt de baby nog prima?

Goed nieuws hier! Na de check van gister waar geen vooruitgang bleek te zijn ben ik toch vanmorgen mama geworden! Na mijn middagdutje had ik wat krampjes en die zetten eindelijk een keer door! Om 2200 begonnen de echte weeen en om half 8 lag meneer op mijn borst!  Vlotte bevalling en paar schaafwondjes aan de onderkant. Wel helemaal op nu maar we gaan lekker genieten!! 

Gefeliciteerd smpje! Wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg!
Ook gefeliciteerd voor alle andere mama's van de nieuw geboren baby's. 
Mijn buik gaat bij 38w6 ook nog alle kanten op. Soms zie ik de baby weer omdraaien en denk ik echt, hoe houden die vliezen het??? Mijn buik staat dan helemaal strak! 
Ik heb wel af en toe een krampje hier en daar, maar niet echt iets wat naar mijn idee ergens toe leidt... We hebben ook een drukke week met de opleverig van ons huis, dus daar wijd ik het eerder aan. Net nog naar de VK geweest en alles is nog prima in orde. Weer verder afwachten dus maar. Ben wel echt heel benieuwd naar ons kindje en vooral ook wanneer hij/zij van plan is zich te gaan laten zien. Zeker naar mate ik meer en meer babynieuws hier zie... 

@smpje hèhè na lang wachten is het eindelijk zover!  Van harte gefeliciteerd met je zoon! Nu lekker genieten. 
@paulina jeetje heftig allemaal hoor. Ik wens je veel sterkte toe in deze onzekere tijd en dat alles heel snel goed mag komen. 
De overige mama's ook nog gefeliciteerd! En de aankomende mama's succes met de laatste loodjes. 
Met ons gaat het nu gelukkig weer goed.... erg goed zelfs. Zondag zijn we uit het ziekenhuis gekomen, nadat zijn geelzucht binnen de marge zat. In het ziekenhuis hebben ze me super op gang geholpen met Mikay aan de borst te krijgen. Dat lukt bijna alleen maar met tepelhoedje en dan nog drinkt ie niet voldoende. Dus ik kolf na elke borstvoeding en dan krijgt hij nog wat in de fles na. Meneer zit nog maar 35 gr van zijn geboortegewicht af. Hij moest om de 3 uur gevoed worden en ik daarna kolven. Zo druk gehad dat mijn dagen echt voorbij vlogen. Maar het is me geen moment te veel geweest. Ik geniet hier zo van. 

Terug
Bovenaan