Uitgerekend maart 2019

Ik ben ook 13 maart uitgerekend!
26 juli eerste echo! Inwendig, net voor me vakantie ??? Na deze echo gaan we het aan onze ouders en schoonouders vertellen. Me buikje groeit al hard?
Na onze vakantie termijn echo ?

Hoi Mamaer,
Moet zeggen, voel me vandaag gewoon weer top. Ondanks een zeur buik en normale afscheiding. Merk wel, mijn broek dicht en lopen gaat prima... maar mijn broek dicht en zitten noway haha. 
Volgens mij gaan je dagen met ups and downs en hoort bij zwanger zijn. 
Borsten zijn harde schijven geworden.. ik vrees wel. Heb al flinke cup van mezelf vorige x was het in 2 weken 1 cup groter.. dat wil ik niet. 
@gebruiker, leuk gefeliciteerd!!  Hier ook het gevoel van menstruatie alleen in mindere vorm. Ik kwn het verdragen.. volgens mij is het vrij normaal!
@andere gebruiker, 10 weken pas? Bij mij met 7 en geloof uitgezonder al in week 6.   Zolang zou ik niet kunnen wachten hoor.
@mikam ja heel bijzonder.. misschien groeit het gewoon hard! Volgens mij begint eind 5 wel al te kloppen.. dus zou kunnen toch? 

@epf leeeeukk! Ik 18 maart ? wel fijn zo voor je vakantie! Ik ga de 26ste ook paaar dagen maar helaas na terugkomst pas echo!

@smpje, ja precies dat gevoel het is wel verdragelijk haha. Paar dagen geleden nog nergens last van en ineens begint het allemaal te komen! 

@EPF spannend zeg!! Ik heb minn echo pas op 6 augustus! Vindt het zo leuk en spannend allemaal ook om een geheim mee te dragen samen met mijn vriend haha. We zijn super enthousiast allebei, spannende tijd. Hoop dat alles goed groeit, daar maak ik me dan het meeste zorgen om! 
Hebben jullie dat ook? Heb voordat ik wist dat ik zwanger was gewoon gedronken enzo was op vakantie dus niet super gezond geleefd.. maak me gelijk zorgen of het wel goed groeit en alles goed gaat!
Liefs!

@smpje, ik vind het ook lang wachten! Heb nog even gekeken op de site van de vk maar is toch wel gebruikelijk. Bij 9 weken hebben we een intake.
@gebruiker, herkenbaar. Toen ik het nog niet door had ook wel dingen gegeten en gedronken die ik nu dus laat staan. Herken je gevoel wel, maar probeer me er ook maar niet te druk om te maken. 
Ik merk dat ik het het liefst aan iedereen wil vertellen, haha. Wanneer vertellen jullie het aan je ouders? 

Wij hebben het onze ouders gisteren en vandaag verteld. Vooral omdat we het, mocht het toch mis gaan, ook met hen willen kunnen delen. 
Verder vertellen we het nog niemand ;) hoe moeilijk dat ook is... 

Hallo allemaal! 
Allemaal gefeliciteerd! Afgelopen weekend zijn wij erachter gekomen dat ik in verwachting ben. 
10 maart ben ik uitgerekend! 
Vind het nog heel onwerkelijk en super spannend allemaal! Het is mijn eerste zwangerschap. Ben zo benieuwd wat me allemaal te wachten staat! Voel me prima alleen wat gevoelige borsten! 
morgen ga ik de eerste echo bespreken die zal rond de 8e week zijn en dan 6 augustus de eerste afspraak bij de verloskundige! 
Liefs!

Wanneer hebben jullie trouwens contact opgenomen met de verloskundige?  Meteen toen je wist dat je zwanger was?
Wij weten het sinds maandag, maar ik durf eigenlijk nog niet te bellen... ?

@Floortje, leuk! Wij willen het onze ouders waarschijnlijk volgend weekend gaan vertellen. Wanneer ben jij uitgerekend? Wij hadden inderdaad dezelfde gedachte, als het mis gaat vertellen we het ook.
Ik heb nadat ik twee dagen overtijd was 1e test gedaan, die was positief. 2 dagen later nog 1 (gewoon voor de zekerheid) en toen de vk gebeld. 
@kkarlijn, gefeliciteerd. Spannend allemaal he, vind ik ook.

Terug
Bovenaan