Uitgerekend maart 2019

Hoi allemaal, ook ik mag me aansluiten bij deze groep. Zoals de berekening nu 15 maart 2019 uitgerekend. Vanmorgen verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor intake en 1e echo (inwendig).
Spannend allemaal! We zijn nu met zn tweetjes een weekje op vakantie dus we kunnen nu even in alle rust wennen aan het idee :)
Groetjes! 

Hoi allemaal, ook ik mag me aansluiten bij deze groep. Zoals de berekening nu 15 maart 2019 uitgerekend. Vanmorgen verloskundige gebeld en afspraak gemaakt voor intake en 1e echo (inwendig).
Spannend allemaal! We zijn nu met zn tweetjes een weekje op vakantie dus we kunnen nu even in alle rust wennen aan het idee :)
Groetjes! 

Hai allemaal,

Super spannend! Ik ben als het goed is ook ergens begin maart uitgerekend. Mijn eerste keer zwanger, voelt echt zo gek!! Kan het me soms helemaal niet voorstellen, de eerste week dacht ik nergens anders aan en nu vergeet ik het soms :’) Omdat ik het zo’n bizar idee vind besef ik het bijna niet! Volgende week gaan we het op familievakantie vertellen, misschien dringt het dan wel tot me door ;) Heeft nog iemand zo’n gevoel of spoor ik niet helemaal? :p Succes in elk geval allemaal in deze spannende tijd!

Liefs

Haha Mus, dat heb ik ook!
Ook voor mij 1e zwangerschap en moet echt vaak denken oja, ik ben zwanger. Net ook weer, ik ben echt zwanger haha besef komt langzaam ;)
Vanmorgen afspraak gemaakt voor intake en 1e echo.. Ik hing op en zei tegen mijn man, wow nu wordt het echt hahaha

Jaa Mus, ik heb dat ook!
Bij mij ook eerste zwangerschap en 13 maart uitgerekend. Ik denk dat na het zien van de eerste echo dat het allemaal wat meer door dringt..
Nu gelukkig ook alleen maar heel moe En wat zere borsten..  daardoor word ik dan nog wel eens op de feiten gedrukt :)

Haha inderdaad voor mij ook heel herkenbaar. We kunnen het nog niet geloven. Ik google op van alles! ? 
Vind het vooral heel spannend allemaal, zeker nu het nog zo pril is. Ondanks dat die fb groep anoniem is durf ik me nog niet zo goed te melden!? 

Ik vind het ool nog heel raar, ik zeg net tegen me vriend.. ik ben zwanger... geloof jij het al? Haha.  Op sommige momenten dat ik me goed voel vergeet ik het wel.. maar na 3 uur op mn benen te hebben gestaan dan krijg ik wel een waarsschuwing. Nu lekker lang uit op de bank!   En ik google ook alles! Wat ik wel en niet mag doen, als ik weer ene steekje voel.  Ik wil gewoon even doorspoelen ?
ik weet het nu bijna een week al, en mijn buik is heeel gevoelig en opgezet.  Ook enorm last van mij darmen. Soms heb ik gewoon kramp over kramp.. 
Maandag 5 weken.. dan nog 2 te gaan tot echo ?

Terug
Bovenaan