Uitgerekend maart 2019

@smpje. Haha ja hier echt precies hetzelfde. Het is nog zo onwerkelijk. Voor ons is het ook de eerste keer. Wat fijn dat jij bij 7 weken al je echo hebt. Ik pas bij 10. Bij 9 weken wel intake. Ik heb ook krampen af en toe en ben met vlagen heel erg moe! 

Haha Google ook hier mijn beste vriend! Ik werk in de zorg en dat is nu al pittig.. Veel zitten tussendoor.. Collega's weten nog van niks dus moet maar gewoon even doorbikkelen :)
28 juli hopelijk kleine uk zien!! :)
Heb ook net een nieuwe baan waar ik begin als ik 12 weken zou moeten zijn.. 29 augustus gesprek met mijn nieuwe manager.. Wil dan wel gewoon open kaart spelen. Dat vind ik best spannend! 

@minnie m, ik werk ook in de zorg, kak smiddags vaak erg in! Snap dat je het spannend vindt te vertellen maar ze reageren vast goed! Wanneer ben jij uitgerekend? Is de eerste echo dan de termijnecho?

Ik werk ook in de zorg! Wat leuk! Ben VPK in het ziekenhuis!
Bij ons zijn ze super relaxt met zwangere vrouwen!
26 juli eerste echo ??? Daarna lekker aan de familie vertellen en op vakantie

Ik blijf het bijzonder vinden, kan je niet eventueel nog bij andere checken. Je bent bijna dan door je “cruciale” periode heen. 
Oh mini m moedige keuze van je! Bewuste switch of niet? Ik wilde eerst ook nog switchen.. maar ik dacht ik wil nu kids voor ze me er dalijk uit gooien als je bijv maar halfjaar hebt ofzo.  
Hebben jullie ook dat het bij andere om je heen zo snel lijkt te gaan.. behalve bij jezelf ??

Spannend allemaal! Is er hier uberhaupt iemand die pas bij 10 weken de termijnecho heeft net als ik? Het maakt me een beetje onzeker ? maar op de site van vk zie ik wel dat de termijnecho tussen 10-12 weken is. 
en inderdaad bij anderen lijkt het heek snel te gaan, maar bij mezelf.. alles wat hier geschreven word herken ik! Leuk om het zo te kunnen delen!

Bij mij is het vanaf 8 en dan elke 4 weken tot week 28.  Ik krijg hem bij 7,5 omdat ze dan al wat kunnen zien en het hartje kloppen.  Zelfs bij 6 zou ik al kunnen mocht ik het echt willen. 
Ik vind ook fijn om te delen, aangezien je nog zolang je mond moet dicht houden en anders wordt mijn vriend gek haha

Nee eerste echo is met 7w+3.. termijnecho moeten we nog plannen. Ik verwacht ook niet dat ze heel moeilijk gaan doen, maar ik vind het wel lullig.. 
Als ik het gesprek heb is de termijnecho denk ik net wel geweest, dus dan is t ook redelijk veilig om te vertellen op mijn nieuwe werk. 
En @smpje was een bewuste switch, ik werk nu 45 minuten met de auto van huis.. dalijk 5 minuten fietsen.. we hadden al langer een kinderwens, en dit geeft veel rust

Terug
Bovenaan