Uitgerekend maart 2019

Hallo Allemaal,
Ook ik kan mij aansluiten bij dit forum :D inmiddels 5.2 zwanger. 31 juli mijn 1e echo... spannend!! Dit is de 1e keer dat ik zwanger ben en ik vind het allemaal behoorlijk spannend. Ik merk dat ik er wel van schrik als ik lees hoe vaak het nog fout kan gaan of gaat... 
Zelf tot nu toe nog niet heel erg last van kwaaltjes. Beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik alleen. 
Ohja 20 maart is de uitgerekende datum.

@Noorw & cwn gefeliciteerd en welkom! 

@krokusjes die flessen moest ik voor de deur zetten als het werd opgehaald. Veel mensen zijn natuurlijk bekend met het moeders voor moeders. Dus ik durf het nu niet zo goed.  Is dat bij jou niet?

@ smpj Oh zo. Ik heb afgesproken dat ik ze in de tuin zet en ze de poort in kunnen gaan zodat het uit het zicht is. Als mijn schoonzus lang rijdt dan herkent ze het gelijk! dus dat moeten we niet hebben nee.

Hoi dames,
Vanmiddag een test gedaan en 2 dikke strepen. Ik ben super blij, maar in januari hebben we een miskraam gehad. Dus ik vind het nu extra spannend. Zoals het nu lijkt ben ik 27 maart uitgerekend. Is er toevallig ook een geheime fbgroep? 

Groetjes xx

Ja ik zat te lezen dat die groep er wel is maar toch durf ik me niet helemaal voor aan te melden (ook al zou ik dat super leuk vinden) want wat als iemand ziet dat je je ergens voor aangemeld hebt... en ik wil de verrassing nog eveb bewaren tot ik zeker weet dat het goed zit 

Terug
Bovenaan