Uitgerekend maart 2019

@krokusje ja precies daar ben ik bang voor. Ze kunnen niet in mijn tuin dus dan moet het sowieso voor mijn deur ? en ja de buurtjes zien het gelijk en een collega van mijn zwager woont vlak naast ons.  Zie t al gebeuren wij een appje krijgen moeten jullie ons wat vertellen ?

ik durf me ook niet aan te melden, hou het wel bij het forum.

Ik mag me niet aanmelden bij moeders voor moeders. Ze motten me niet haha. Nee ik heb als kind bloedtransfusies gehad en blijkbaar ben je dan risicogroep. Dus geen flessen voor de deur bij mij, al had ik het best willen doen. 

Oh jeej! Ja hoor je toch wel eens vaker. 
Ik wil het wel, maar wil het zelf kunnen vertellen niet dat ze het zien :p

Oh wat jammer zeg! 
Maar idd je moet ook net een plek hebben dat t niet zichtbaar is. Gelukkig hebben wij dat. 
Wel jammer dat trouwens bij de CB digital niet de uitslag blijft staan. Was leuk geweest. Ik heb er een foto van gemaakt gelukkig... Maar morgen vroeg is het niet meer af te lezen. Ik heb die nog even extra gedaan omdat ik die destijds speciaal gekocht had voor de week aanduiding. Als wist ik dat al wel maar toch leuk zo op die manier.

Oh wat jammer zeg! 
Maar idd je moet ook net een plek hebben dat t niet zichtbaar is. Gelukkig hebben wij dat. 
Wel jammer dat trouwens bij de CB digital niet de uitslag blijft staan. Was leuk geweest. Ik heb er een foto van gemaakt gelukkig... Maar morgen vroeg is het niet meer af te lezen. Ik heb die nog even extra gedaan omdat ik die destijds speciaal gekocht had voor de week aanduiding. Als wist ik dat al wel maar toch leuk zo op die manier.

Ik ben ook zwanger van de eerst en ruim 5 zwanger. Ik voel me verder best alleen super moe echte kwaaltjes heb ik nog niet 

Hallo dames!
Aller eerst gefeliciteerd! 
Ik heb gister mijn eerste echo gehad en ik ben nu 7+4 dagen zwanger!
Is er al een Facebook groep aangemaakt? Ik zou daar dan graag bij willen!
Groetjes samantha 

Terug
Bovenaan