Uitgerekend maart 2019

Ik sluit mij graag bij dit forum aan. Net een test gedaan en ik ben vijf weken zwanger! :)
Wat zijn dingen die ik volgens jullie nu direct moet regelen? Op het genieten ervan na haha. En wanneer vertellen jullie het aan de mensen die dicht bij jullie staan? 

Vooral even aanmelden bij verloskundige zorg zodat ze een intake en echo voor je kunnen inpannen.
Wij gaan het na de 1e echt (a.s donderdag) aan ouders zussen en 1 stel goede vrienden vertellen. Daarna gelijk op vakantie. Na onze vakantie termijnecho en dan mag de rest het ook weten ?

ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders. Je kunt ook een ander ophaaladres doorgeven. Ik laat de flessen ophalen bij mn schoonouders, die wonen redelijk afgelegen. Dan zet ik ze denk ik in een boodschappentas, snel mn auto in en dan daar in de tuin. Voelt misschien wat stiekem, maar wilde wel graag meedoen. 
Bij ons in de straat wonen veel oplettende huismoeders die voor het raam zitten en waarschijnlijk zeggen: “heee, een anoniem busje! Wie is er zwanger?” 

Ik kom mij hier ook maar eens melden! Afgelopen donderdag positief getest, en volgens mijn app mag ik nog net mee doen in maart: 30 maart zou mijn uitgerekende datum moeten zijn.
Na het weekend ga ik naar de verloskundige bellen voor een intake :) En dan gaan we gelijk een paar daagjes weg met een bevriend stel dat net een kindje heeft gekregen! Ik verwacht dat het moeilijk wordt om mijn mond te houden :p
Ik ga me ook maar eens verdiepen in Moeders voor Moeders. Wij hebben ook een makkelijk bereikbare tuinpoort dus de flessen buiten het zicht zetten moet niet zo'n probleem worden.

Hallo dames,
Ik zie twee streepjes, ik kan het niet geloven.... dat ging er vanochtendvroeg door mijn hoofd toen ik de uitslag van de zwangerschapstest zag. Joepi we zijn zwanger! 
Ren naar beneden naar m’n vriend die in de keuken ontbijt staat te maken. Vol ongeloof laat ik hem de test zien, kijk kijk kijk!
Het is voor ons de eerste keer en we vinden het erg spannend maar heel erg leuk. 
We gaan eind aug voor 3 weken op vakantie naar Japan, even uitzoeken of dat nog wel mogelijk is ivm het zijn virus.
Heeft iemand ervaring met zwanger zijn en reizen? 
Veel liefs 

@VeelLiefs Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk om te lezen. Vanmorgen was ook mijn eerste positieve test. Volgens mij besef ik het nog niet helemaal haha.
Ervaring met reizen heb ik niet, maar wij gaan over drie weken voor twee weken naar Noorwegen dus ik lees graag mee! ;)

Terug
Bovenaan