Uitgerekend maart 2019

Niet naar te hoge hoogtes! 2500meter geloof ik?
En dus echt goed op je eten letten. En goed met 30%deet tegen de muggen. Geen idee of daar ook zika muggen zijn. Die zijn geloof ik overal intussen

Hey VeelLiefs!
Gefeliciteerd!
Ik heb een site voor je die je maar eens moet uitpluizen.. 
https://www.gezinopreis.nl/tips-1e-trimester-zwanger-vakantie/
Hierop staan allerlei tips van een stel die zelf heel veel reizen, voornamelijk met kind (en dus ook zwanger) 
Hopelijk heb je er iets aan voor je reis naar Japan! 

Ik ben zwanger! 
Nu 5+4. vorig jaar januari heb ik met 11 weken een vruchtje van max 5 weken verloren. erg spannend nu of het wel goed gaat! 1-8 hebben we een echo. 
Ik ben de hele dag door misselijk en overgeven. ik ben er super moe slap en ellendig van :( in het begin hielpen de tabletten van vsm. maar dat helpt ook niet meer :( ik hoop dat t snel weg trekt. 

ik heb gelezen dat he in de eerste 12 weken heel voorzichtig moet zijn met deet. ik zou het met je huisarts of vk overleggen

@veelliefs
Wij gaan in september naar de Seychellen!
Afspraak met de GGD gemaakt en contact gehad met een arts. In ons geval vallen de Seychellen onder categorie 4 wat betreft zika (laagste risico).. Wij gaan onze reis zeker maken en niks annuleren.

@veelliefs
Ik heb ook contact gehad met reisbureau TUI, zij geven aan dat zika geen reden is om je reis te mogen annuleren... misschien dat dit wel afhankelijk is van waar je naartoe gaat maar richting Azië denk ik niet dat dit als geldige reden wordt gezien omdat daar het risico niet al te groot is.

Ik vind het knap dat jullie gewoon op reis durven ik heb expres niets geboekt.
ik weet wel dat mijn broer en zij vrouw dot jaar na mexico zijn geweest en hun ivm de vacinaties niet zwanger mochen worden het eerste half jaar.
als je het goed hebt naargevraagt dan zal het wel kunne maar zal zelf wel voorzichtig zijn.

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik heb afgelopen vrijdag een zwangerschapstest gedaan na het uitblijven van mn menstruatie, wat blijkt ik ben zwanger! Het is niet gepland dus was een behoorlijke schok voor mijn vriend en ik. Maar wel ontzettend welkom. Volgens de kalender ben ik uitgerekend op 28 maart 2019. Morgen maar eens de verloskundige bellen voor een afspraak.  Vind het allemaal heel spannend want het is mn eerste. Wel al last van wat bijwerkingen, ben ontzettend moe en wil de hele dag maar liggen. Ook continue aan het gapen. Bepaalde geuren ga ik al van spugen. Maar dit hoort er denk ik allemaal bij. Leuk om jullie ervaringen en verhalen te lezen.

Terug
Bovenaan