Uitgerekend maart 2019

Hoi allemaal,
Klopt t dat ik ergens gelezen heb dat er een prive fb groep is aangemaakt? Zoja hoe kan ik er dan bij? Ik heb het ergens gelezen maar kan het niet zo snel meer terug vinden.

Wachten tot de echo duurt zeker lang! Nog 4 weken ?. En die buikrampen zo nu en dan zijn niet fijn! Voelt vervelend. Net eentje die wat pijnlijker was. Maar wellicht ben ik te snel opgestaan. De krampen horen bij het termijn omdat de baarmoeder aan het groeien is. En dat is het niet gewent.  Het liefst spoel ik door tot die 8 weken en dan die 12 weken dat je week dat alles goed is. Duizeligheid is ook akelig. Maarja. Rustig blijven en ontspannen is t enige wat je kan doen.  vanmorgen beginnen met rustig aan baantjes te zwemmen. Zodat ik dat mooi kan doen voor de ontspanning.

Wachten tot de echo duurt zeker lang! Nog 4 weken ?. En die buikrampen zo nu en dan zijn niet fijn! Voelt vervelend. Net eentje die wat pijnlijker was. Maar wellicht ben ik te snel opgestaan. De krampen horen bij het termijn omdat de baarmoeder aan het groeien is. En dat is het niet gewent.  Het liefst spoel ik door tot die 8 weken en dan die 12 weken dat je week dat alles goed is. Duizeligheid is ook akelig. Maarja. Rustig blijven en ontspannen is t enige wat je kan doen.  vanmorgen beginnen met rustig aan baantjes te zwemmen. Zodat ik dat mooi kan doen voor de ontspanning.

Hi allemaal!
Ik reageer ook nog even! Voel me goed beetje last van zere tepels maar word wat minder en een opgezette buik ook ben ik moe....heel moe dan helpt dit weer ook niet echt mee haha! 
Morgen echo met 6 weken precies! Super spannend nog nooit een echo gehad! De vorige zwangerschap eind Mei een miskraam gekregen precies met 6 weken.  Duimen of we nu wel wat mogen zien! We zullen zien! 
Liefs Demi

@mjosje
Ik ben 2 jaar geleden naar Bali geweest en heb daarom alle benodigde vaccinaties al, gelukkig is dat geen probleem voor ons!
Ik vind dat je de risico's moet beperken maar vakantie is ook heel goed tijdens de zwangerschap. Geen werk en alleen maar rust en genieten!
Zijn er nog meer dames die net als ik toch op vakantie gaan of ben ik hierin de enige?

@dekleinste heel veel succes morgen. Ik heb precies hetzelfde, morgen ook een echo met 6+4 en de vorige keer een miskraam met 6+5 dus de echo van 8 weken niet gehaald! Voel me ook goed behalve pijnlijke borsten en soms heel moe en heel soms vlagen misselijkheid.
Super spannend dus, maar fijn dat we morgen dan eindelijk meer weten!
Liefs en nog gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere dames?

Terug
Bovenaan