Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal,

ik maak me opeens best zorgen.. vandaag precies 8 weken zwanger maar ik ben bang dat het niet goed is. Mijn borsten zijn sinds vandaag n stuk minder gevoelig en bijna geen afscheiding gehad vandaag terwijl dat de afgelopen weken echt meer was. Volgende week dinsdag pas de eerste keer een echo.. hopelijk kan iemand me gerust stellen

Druk maken is niet goed!!
ik denk dat het komt omdat je 8 weken bent het kan ook een beetje afnemen de pijn heb het zelf namelijk ook!!
gewoon lekker genieten en niet teveel aan denken
fijns nacht iedereen!!

@Gebruiker...297 je kan altijd je verloskundige bellen voor dit soort zaken. Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft je maken dat je nu wat minder last van je borsten hebt. En afscheiding heb ik normaal wel altijd iedere dag, nu ik zwanger ben minimaal. ? Dus zeg het maar. Je lichaam houd niet beoaalde klachten altijd aan denk ik ook. 
Geniet ervan en doe lekker rustig aan. ?

Wij hebben het gister toch al verteld aan ouders en zus! Wat waren ze blij verrast! Zoooo leuk!! ??
Vanavond intake gesprek bij de verloskundige, donderdag echo.
En dan volgende week maandag lekker op vakantie! We gaan kamperen met de tent en hond ???

@dekleinste. Spannend! Ben wel beetje jaloers, ik moet nog een week wachten! 
Ik zit nu ook op 6 weken waar het vorige keer mis ging.  Ben heel benieuwd hoe je echo was! 
Nieuwe Dames gefeliciteerd! 
Ik voel me elke ochtend tot uur of 11 sowieso beroerd. Weekend heb ik heel veel geslapen. Alleen super erg last van spannings hoofdpijn.  Ik had gelezen als je er al gevoelig voor bent dan kan je er nu wel meer op rekenen het is nu al voor de 4e x raak in 2 weken. De laatste tijd had ik er zo weinig last van dus baal wel. Ben nu elke dag laat op werk omdat mijn ochtende ellende zijn.

Wat spannend voor iedereen die deze week zijn eerst echo krijgt! Ik heb net gebeld, mag 14 augustus zelf. Pfff dat duurt me nog veel te lang :p

@STK en @smbje. 
Nou super spannend. Weer gezegd dat ik niet teveel moest verwachten. Maar tot grote verbazing van mezelf zagen we zelfs al een hartje kloppen! Vandaag precies 6 weken! Mijn berekeningen. Het kan dus zijn dat ik misschien een paar dagen langer zwanger ben. De gynecoloog vertelde mij dat er met 6+1 dag hartactie zichtbaar is. Bij mij kon je het ook al goed zien gelukkig. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het nu niet fout kan gaan. Maar goed al wel fijn dat er wat te zien was! :) 
Wanneer mogen jullie een echo? 
Ik mag over 2 weken weer dan ben ik 8 weken en dan gaan ze ook meteen kijken hoelang ik echt zwanger ben. 
Liefs! En ook de andere dames allenaal gefeliciteerd!!!! Xx

Hallo 
Volgens mijn berekening ben ik 21 maart uitgerekend. Vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger.
Ik ben nog niet heel enthousiast en erg voorzichtig. Mijn vorige zwamgerschap eindigde in een miskraam. 

Groetjes

Terug
Bovenaan