Uitgerekend maart 2019

@dekleinste hier was ook alles goed? fijn dat het ook goed was bij jou! Ook een kloppend hartje gezien echt zo bijzonder en ze dacht 6+3 en ik had 6+4 in mijn hoofd dus klopt aardig.
Nu ook over twee weken weer maar eerst intake donderdag! Hoop zo dat alles goed blijft gaan maar het is idd nog erg vroeg en dat benadrukte ze weer dus toch afwachten voordat we het aan de familie vertellen dit keer.

Leuk al die verhalen. Moest wel even bijlezen hoor. Ik mag 20 augustus naar de verloskundige, dan 8 weken zwanger... Duurt nog zo lang. 
Vandaag een beetje last van mijn rug linksonder en het straalt een beetje naar mijn been. Elke dag een ander kwaaltje lijkt wel... De dagen hiervoor veel krampen en opgeblazen gevoel, maar dat is vandaag weer een stuk minder. 
Misselijkheid nog niet echt, soms een beetje een beginnend gevoel, maar dat kan ik oplossen door even iets te eten. En mijn borsten zijn wel echt pijnlijk... 
Ik ga normaal altijd drie keer in de week hardlopen, maar ik durf het niet goed aan met de warmte nu. Kan er sowieso al slecht tegen en ben bang dat mijn temperatuur en moeizame ademhaling niet goed zullen zijn. Iemand van jullie ervaring met dat soort dingen?

@dekleinste en stk, super goed om te horen!!! En wat fijn zeg, wss hoor jullie allebei! Ik ben echt jaloers. Ik moet nog een week wachten dan krijg ik een inwendige 3d echo met 7 wkn. ( je zal denken.. waarom dat? Ik doe mee aan iets hier in het zhuis) En met 7.4 een normale.   Ik ben sowieso al wel beetje blij, ben vandaag ook precies 6 en ben tot nu toe de dag goed door gekomen. 
Ik moet wel zeggen, ik ben echt tot ik goed stevig heb gegeten heel beroerd. Nog iemand hier last van?  Ben elke dag laat op werk omdat het s ochtends gewoon niet gaat. Hoop dat even is en snel stabiel is anders mogelijk mijn werk eerder inlichten ?

@smpje, herkenbaar. Sinds een paar dagen ben ik sochtends ook behoorlijk beroerd. Krijg dan ook geen hap door mn keel. Iemand nog tips? Ik dacht ook oh jeej als dit blijft moet ik het misschien eerder vertellen, want het gaat vast opvallen. Hopelijk valt de misselijkheid mee en wordt het gauw beter!

Gaat weer wat mis pff haha..
suikerspiegel is heel laag waardoor ik naar word. Ik at normaal yoghurt maar ga vanaf morgen brood s ochtends eten. Ik merkte van morgen na 2 glazen drinkyoghurt, gewone yoghurt dat mijn beschuit met kaas veel beter viel! 
Misschien werkt dat bij mij! Hoop het echt want dit is idd niet te doen ? neem het uiteraard allemaal voor lief!

Oke! Ik las net een half uur voor je opstaat een rijstwafel of cracker nemen. Dat ga ik morgen maar is proberen. Inderdaad, begin nu wel steeds meer beseffen dat ik echt zwanger ben, haha kon het nog nauwelijks geloven. Ja absoluut, het is voor een super mooi doel! Maar dag vergeet je dan soms even als je zo beroerd bent en het nog bijna niet kan geloven! 

#Noorw:
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben vandaag 6+5 weken zwanger en ik loop (nog) 4 à 5 keer per week hard. Dat was ik al gewend! Ik heb mijn tempo en mijn afstanden wel aangepast. Ook loop ik altijd 's ochtends hard, dan valt de warmte nog mee. Verder loop ik veel door het bos waar ik weinig last heb van de warmte.
Succes!

Terug
Bovenaan