Uitgerekend maart 2019

@smpje ja snap dat jij ook niet kan wachten maar deze week gaat nu vast heel snel! De laatste week ging bij mij ook sneller? spannend dat je ook een 3d echo krijgt en 2 in één week!
Ik ben bijna niet misselijk maar ben nooit snel misselijk gelukkig. Ik heb het elke avond als ik in bed lig en mijn maag al wat leger is. Merk ook dat bepaalde dingen mij opeens tegen staan en die eet ik dan niet, yoghurt zou ik nu ook niet kunnen eten in de ochtend maar toast met kaas werkt idd heel goed.
Ik besloot vandaag thuis te werken het kon gelukkig want door de spanning denk extra moe en vanmiddag 2 uur geslapen haha! Voel me nu weer goed, het wisselt echt enorm nog bij mij.
@noor hardlopen kan en mag, ken genoeg mensen waarbij het prima ging vooral als je het gewend bent. ik sla het dit keer over want in januari ook gedaan en kreeg toen een miskraam. Weet bijna zeker dat het niet daardoor kwam maar voor mijn gevoel toch maar gelaten voor wat het is dit keer,ook vanwege de pijnlijke borsten ?

Oh crap jongens, ik word net via de app door een vriendin gevraagd naar de sauna. Ze heeft een bon, die is geldig tm oktober. Precies de termijn dat ik niet naar de sauna kan. Ik ga normaal graag naar de sauna en dat weet ze ook. Wat voor smoes moet ik hier verzinnen?! Of gewoon toch maar vertellen? Ze weet van mn vorige mk dus dat is wat dat betreft niet erg. Maar ik wilde het graag nog even geheim houden. Ik ben nu 5+2 dg zwanger.

@pyamadag, pff dit zijn lastige situaties. Als jij je goed voelt om het nog even voor jezelf te houden zal ik dat zeker doen. Kan je niet doen alsof je nog niet weet wat je allemaal in okt gaat doen en je het haar laat weten?
ik heb ook erg veel moeite om mn zwangerschap verborgen te houden voor mijn vrienden, helemaal met dit mooie weer. vandaag naar het strand geweest. Kreeg ik de vraag; patries waarom drink je niets, dit weekend dronk je ook al niets? ben je zwanger? of ga je mee in oktober naar een feest? een andere vriendin zei :patries je borsten zijn echt groter geworden hoor..  Ik heb er maar heel laks op gereageerd bijv, dat ik gewoon eff niet aan alcohol kon denken en dat ik nog niet wist wat ik in okt allemaal had staan. Ook op mn borsten zei ik maar ja aankomen heeft zo zn voordelen maar jammer dat het ook aan mn benen gaat zitten. Ik vind het erg lastig om het verborgen te houden, iemand tips?
ik ben nu 4+5 dg zwanger..

Goeieavond Dames! 

Allemaal Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Heel erg leuk zo’n topic! 
Ik heb 12 juli licht positief getest na 3 dagen een goeie donkere streep, Heb een hele onregelmatige cyclus sinds de curretage in Maart. Dus ik weet niet precies hoelang ik nu zwanger ben! Als ik ‘m op 28 dagen hou is het vandaag precies 5 weken. We zijn er de vorrige keer achter gekomen dat het hartje niet meer klopte na 7.4 week ..
Hoop echt dat het nu goed mag gaan! Ben wel heeeeel erg nerveus en let op elk klein dingetje hahah
Ik mag 9 augustus al langs komen voor de 1ste echo vanwege de vorrige keer. Dus daar ben ik heel erg blij mee! 

@patric: ja lastig he? Ik ben niet zo goed in liegen dus ik probeer dat niet eens. Gelukkig zijn mijn vriendinnen wat subtieler, ze gaan er niet zo direct naar vragen. Misschien gewoon wat minder afspreken? Of zeggen dat je aan de antibiotica bent ofzo. 
Ik denk dat ik gewoon maar probeer te gaan af te spreken vanaf september en ‘opeens’ heel erg druk ben ofzo. 
@thebestisyettocome: gefeliciteerd met je zwangerschap! spannend he, zo’n zwangerschap na een miskraam. Je verhaal lijkt erg op die van mij, ik heb in februari met 8 wk een miskraam gehad. Op de echo geen hartje. Nu 5+2 wk.

Bedankt voor de hardlooptips meiden!! Ik ben nog een beetje een beginner, ren pas sinds een paar maanden en heb het altijd nog best zwaar met dit warme weer (vooral als de zon fel schijnt) dus ik vind het best spannend, maar als het extreme warme deze week weer een beetje voorbij is ga ik het gewoon weer proberen. 
Probeer wel in beweging te blijven door te fietsen en te zwemmen enzo... 
Wij hebben besloten nog even te wachten met het vertellen aan de families, vindt het echt heeeeeel moeilijk maar ja... Nu hebben we 20 augustus afspraak bij de VK en mijn moeder en ik zijn de 21e jarig, dus ik denk dat ik de foto dan in een doosje doe en het inpak als vroeg cadeautje (ze viert het pas het weekend erna) en ons dan uitnodig voor een taartje ofzo ter ere van onze verjaardagen. Denk dat ze super verrast is, aangezien we net getrouwd zijn (en het dus de eerste rond meteen raak was). 

Ik vertel het wel aan mijn beste vriendin, helaas eerder dan gepland maar ik ga met haar op vakantie. Ik ben normaal een “party typje” en nu dus een “oud wijffie” haha. Hoop wel dat ze ondanks ik niet mag drinken het nog wel leuk vind. 
Ik heb dat mensen ingezoomd zijn op mij, ze weten door de mk dat we er mee bezig zijn dus elke x als ik er even niet ben is het. Ja is het zo ver?
Ik hoop ook dat deze week snel gaat, ik vind hem zo eng. Net weer soort menstruatie krampen dat ik denk.. nee t gaat nu toch weer mis met 6 weken. Dan trekt het weer weg en denk ik.. gaat juist hartstikke goed.  Ik ben mega beroerd, heb een hoofdpijn van hier tot aan groningen. Witte afscheiding en al een cup maat groter?. Vorige x met 6 weken was alles al weg.  
Ik voel nog niet mijn dagboek in, ik noteer alles op mijn telefoon zodat ik get iig onthou! 

Ik plan dingen gewoon voor oktober.. Dan valt het niet zo op en tegen die tijd kun je wel weer wat dingen afzeggen met goede reden als dat echt nodig is ?
Ik voel me tot nu toe echt nog super goed! Alleen pijnlijke borsten, maar verder echt niks. Heeeeel soms een beetje misselijk, maar dat zet niet door tot overgeven. 
Zaterdag 1e echo ?

Terug
Bovenaan