Ik zal mijzelf voorstellen..
Mijn naam is Claudia, 32 jaar en momenteel verwachting van mijn eerste kindje. Mijn vriend heeft zelf al 3 kinderen. Wij zijn 2 jaar bezig geweest met zwanger proberen te raken en hebben hier ook verschillende ziekenhuizen en doktoren gezien.
Het traject, viel mij zwaar. Er zijn heel wat tranen gevloeid.. Mijn vriend was namelijk verminderd vruchtbaar verklaard. Bij zijn eerste sperma test werden er per ml maar 2 miljoen zaadcellen gevonden, een test daarna zelfs NUL! Mijn complete wereld stortte in, ik zag onze droom uiteenspatten. Na deze vreselijke uitslag, zijn wij doorgestuurd naar het EMC en zijn wij daar door een andere arts behandeld. Na diverse testen en medicatie was ons laatste uitslag in april nu zelfs 36 miljoen zaadcellen per ml. Ik kon het wel uitschreeuwen.. heerlijk!
Hierna nog wat teleurstellingen gehad, als in… overtijd zijn en alsnog ongesteld worden.
Dat was nu wederom het geval.. dacht ach het zal wel weer niet, maar dacht “ik test wel, dan heb ik die onzekerheid niet meer”… vol ongeloof heb ik heel de dag meermaals naar die test gekeken.. ZWANGER!!!
Weinig kwaaltjes tot nu toe..
- menstruatie achtige krampjes (was volgens vk normaal)- lage rugpijn (af en toe)- na het werk erg moe- slecht slapen
Als ik het zo uitreken, dan zou ik 02-03-2019 moeten bevallen.