Uitgerekend maart 2019

Gefeliciteerd!
Al 2 dagen een heel licht streepje, vandaag me NOD en een duidelijke streep?
Straks als mijn man thuis komt ga ik het hem vertellen, wachten duurt zo lang??

Wat leuk deze topic. Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en ben 1 maart uitgerekend denk ik zelf. We gaan 12 juli tm begin augustus naar Afrika. Op 11 juli hebben we de daarom al de eerste echo. Ik vind het enorm spannend! De week voor het testen was ik heel moe en wat lichte misselijkheid. Nu voel ik niks, wat maakt dat ik gelijk ongerust ben

Hallo allemaal!!
super gefeliciteerd!!
Wij hadden ook ons blije moment vanochtend.
Yeey zo blij twee dagen na mij NOD vanochtend positief getest!!! Gelijk mijn man wakker gemaak om half 6 haha en we zijn super blij!
Het is voor ons de tweede zwangerschap na een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik me niet druk maak omdat deze symptomen zo voelen alsof het goed zit. Natuurlijk snel een echo zodat we het zeker weten!
Hoeveelste zwangerschap is het voor jullie?

Ik zal mijzelf voorstellen..
Mijn naam is Claudia, 32 jaar en momenteel verwachting van mijn eerste kindje. Mijn vriend heeft zelf al 3 kinderen. Wij zijn 2 jaar bezig geweest met zwanger proberen te raken en hebben hier ook verschillende ziekenhuizen en doktoren gezien.
Het traject, viel mij zwaar. Er zijn heel wat tranen gevloeid.. Mijn vriend was namelijk verminderd vruchtbaar verklaard. Bij zijn eerste sperma test werden er per ml maar 2 miljoen zaadcellen gevonden, een test daarna zelfs NUL! Mijn complete wereld stortte in, ik zag onze droom uiteenspatten. Na deze vreselijke uitslag, zijn wij doorgestuurd naar het EMC en zijn wij daar door een andere arts behandeld. Na diverse testen en medicatie was ons laatste uitslag in april nu zelfs 36 miljoen zaadcellen per ml. Ik kon het wel uitschreeuwen.. heerlijk!
Hierna nog wat teleurstellingen gehad, als in… overtijd zijn en alsnog ongesteld worden. 
Dat was nu wederom het geval.. dacht ach het zal wel weer niet, maar dacht “ik test wel, dan heb ik die onzekerheid niet meer”… vol ongeloof heb ik heel de dag meermaals naar die test gekeken.. ZWANGER!!!
Weinig kwaaltjes tot nu toe..
- menstruatie achtige krampjes (was volgens vk normaal)- lage rugpijn (af en toe)- na het werk erg moe- slecht slapen
Als ik het zo uitreken, dan zou ik 02-03-2019 moeten bevallen.

Mijn man kan het nog steeds niet geloven, zelf moet ik ook 10x nadenken met alles wat ik doe. Het meest simpele zoas boodschappen.. shit dit en dat mag ik volgens mij niet?
Ik heb het mijn man verteld met het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en een rompertje vd hema met don’t mess with my daddy. Heerlijk!

zelf ben ik erg vermoeid en veel pijn in onderbuik, trekkerig en krampjes. Niezen schiet er ook in. 
Steeds meer vlaagjes misselijkheid maar niet hinderlijk. 
Ik heb vanmorgen een aanmeldformulier ingevuld voor de vk, zij bellen mij voor een afspraak.
Nu goed gezond eten en het allemaal over me heen komen?

Ik weet sinds vaderdag dat ik zwanger ben. 4 dagen voor nod op gok getest (voelde me wel al erg moe) want leek me leuk om als vaderdagscadeau te geven. En ja hoor, positief. Nu uitgerekend 5+2 dagen. En dus eind feb/begin maart uitgerekend. Is 3e zwangerschap. Heb al 2 gezonde kindjes maar vind het misschien nog wel spannender dan ooit. Nu meer gedachtes als: wat als het kindje niet gezond is? Had ik niet ‘tevreden’ moeten zijn met 2 gezonde kindjes? Maar het is oh zo gewenst. Helaas erg moe en flinke stemmingswisselingen helaas. Hebben jullie dat ook? 

Hey dames,
nogmaals gefeliciteerd iedereen! 20 juli hebben wij de eerste echo dan 7+? weken. Ben echt heel nieuwsgierig!! 
Is de eerste zw! En uiteindelijk is het de 2e maand gelukt. Dus manlief natuurlijk balen ? Die had gehoopt op meer maanden kleuren! 
Heb wel wat last van krampen (menstruatie-achtig gevoel) en een opgezette onderbuik! Heb nu al als ik ‘s avonds thuis kom de afdruk van me broek in me buik staan. Meer meiden hier last van??
Zo en nu ongegeneerd genieten van 2 dikke bollen schepijs ?

Terug
Bovenaan