Uitgerekend maart 2019

@pyamadag
dankjewel jij ook! 
Ja echt verschrikkelijk spannend, houd ‘t jou ook zo bezig of is ‘t gek dat ik me er zo druk om maak ? 
Toch had ik de vorrige keer vanaf het begin al t gevoel dat t mis ging en dat heb ik (gelukkig) nu niet! (Ben wel heel bang maar voelt toch anders dan de vorrige keer) Ookal zegt dat helaas ook niks natuurlijk
Weet jij al wanneer je je 1ste echo heb ? 

Ik ga me steeds slechter voelen! Hebben jullie dit ook? Steeds vaker misselijk, gister op werk zoooooo misselijk! Uiteindelijk 2 droge koekjes naar binnen gewerkt en toen ging t wel weer.
Gister avond kon ik weeeer niet slapen door de misselijkheid en nu ook wakker en misselijk!
Het wordt nu echt steeds erger! En zo ontzettend moe en slecht slapen...
Morgen 7 weken en donderdag eerste echo.

Hallo dames!
Kleine update. Gisteren de eerste echo gehad en er zat een kleine vruchtje in en hartje klopte waar ik erg blij mee ben.. ze kon het niet goed meten,na mijn berekening ben ik 8+3weken en volgens vk paar dagen minder maar ze belt me vandaag op voor termijn echo ben benieuwd en tis een feit er komt een tweede ukkie bij 

Gefeliciteerd allemaal! Zaterdag ook 100% positief getest en nu 4,5 week zwanger! Zijn er dames die ook de eene dag ergere ‘rek’ krampen heeft in de onderbuik dan de andere dag? Mijn tepels staan tevens ook al op ontploffen haha! Ik heb het echt doodsbenauwt sinds in weet dat ik zwanger ben ( 1e kindje) heb tevens ook speciaal gebeuren in mijn buik want ik beschik over 2 baarmoeders en 1 niet. Dus allemaal spannend, spannend! 

Ik heb ook die rekkrampen TCM en ben ook ongeveer 4 en een halve week! Behoorlijk heftig soms. Gisteren stapte ik raar van de fiets en toen klapte ik bijna dubbel omdat er een soort steek door me heen ging... Ben elke ochtend nog dankbaar dat ik niet misselijk ben, meestal halverwege de ochtend een klein beetje maar zodra ik iets eet is het weg. Heb soms het idee dat ik me weer steeds beter ga voelen elke dag ipv beroerder ofzo... haha
Nu is het natuurlijk nog super vroeg in de zwangerschap dus misschien waren dit alleen de pre kwaaltjes en komen de echte kwaaltjes later. 
Mijn schoonzusje stelde voor om te komen logeren dit weekend. Vind het best spannend, want stel dat ik ineens wel misselijk ben en moet overgeven ofzo, dan is het meteen duidelijk. Moet dan ook ff mijn vitaminepillen en zwangerschapsolie verstoppen haha... 
Bijzonder zeg, 2 baarmoeders en 1 nier! Is dat al van je geboorte (neem aan van wel, ze zullen er niet zomaar een baarmoeder bijplaatsen natuurlijk). "werken" allebei je baarmoeders ook helemaal (aansluiting met eierstokken enzo) en kun je dan ook twee keer zwanger raken tegelijk?? Sorry voor de vragen hoor, als je daar geen zin in hebt, zeg het vooral... 

Dat is sinds mijn geboorte al zo! Geen aanleg voor een tweede nier maar ik was bezig met een onderzoek in het ziekenhuis om te kijken of het allemaal wel kon, zwanger etc. En prompt ben ik gewoon al zwanger! Dus ik heb geen flauw idee nog van hoe of wat! 9 augustus had k een vervolg afspraak maar die krijgt ook een andere wending nu! Haha. 

Mijn eierstokken zijn gewoon normaal aangesloten...daar heb ik gewoon 2 stuks van haha! Alleen mijn baarmoeder heeft een hartvormige aanleg in plaats van een gewone ballonvorm om het zo maar te zeggen! Het maakt het wel zo dat er minder ruimte is voor de baby om te groeien, en kans op vroeggeboorte is ook groter. Dus het is allemaal heel spannend! 

Terug
Bovenaan