Uitgerekend maart 2019

@noorw dat denk ik ook wel! Ben al 2 jaar gestopt met anticonceptie en was toch erg benieuwt of het allemaal wel kon en ja dat blijkt nu wel haha! De 12e van juli inwendig onderzoek gehad maar was niks geks te zien nog dus het was afgelopen zaterdag complete verrassing! Ik heb nu nog met vlagen misselijkheid maar dat is voornamelijk sochtends...dus hopelijk blijft het zo haha! En die krampen zijn af en toe wel heftig inderdaad! Maar uiteindelijk heb je er als alles goed gaat er wat moois voor terug!

pfff even klagen hoor. ik hou al 2 dagen niets binnen. alles komt er uit en ik voel me zooo beroerd :(
de HA schreef gember pillen voor, die dingen lijken voor geen meter te werken :(
ook erg veel last van de warmte die ik niet kwijt lijk te kunnen. 
blegh ik wil dat dit stopt!

Ik lees hier verschillende kwaaltjes. Ik mag denk ik van geluk spreken dat het nu wel steeds minder wordt. M'n buikkramp zijn wat minder. Soms idd een hevige kramp. Maar dat is gelukkig snel wel. Soms steken in m'n borsten. Soms voel ik niks en dan denk ik gelijk ohnee zal er wat mis zijn. Maar die pijntjes komen en gaan. Die buikkrampen zijn lichter en zeker wel aanwezig maar gelukkig minder heftig dus. Met de warmte wordt ik echt snel ook duizelig. Pff... Na veel eten neemt t iets af..maar echt super is het niet.

Ik lees hier verschillende kwaaltjes. Ik mag denk ik van geluk spreken dat het nu wel steeds minder wordt. M'n buikkramp zijn wat minder. Soms idd een hevige kramp. Maar dat is gelukkig snel wel. Soms steken in m'n borsten. Soms voel ik niks en dan denk ik gelijk ohnee zal er wat mis zijn. Maar die pijntjes komen en gaan. Die buikkrampen zijn lichter en zeker wel aanwezig maar gelukkig minder heftig dus. Met de warmte wordt ik echt snel ook duizelig. Pff... Na veel eten neemt t iets af..maar echt super is het niet.

Heel herkenbaar Krokusjes, ik voel ook steeds minder en dacht vanmorgen ook, oh jee... gaat het wel goed?? Maar misschien hebben we gewoon geluk haha. En ik voel inderdaad af en toe nog steeds wel die krampjes, alleen gewoon minder. 

@Noorw fijn te horen dat ik niet de enige ben hierin.. gelukkig viel ik nog steeds tussendoor die kramp en m'n borsten dus dat is ook wel fijn. We boffen dan maar.. maar kan maar zo zijn dat het straks over een tijdje erger wordt haha??

Volgens mij lopen we ook aardig gelijk Krokusjes! Zat even terug te kijken en jou uitgerekende datum is 27 en de mijne 30. Zag alleen dat jij al eerder voor je eerste echo mag... haha... jaloers!!! 
Grappig dat we qua symptomen ook aardig gelijk lopen. Ik ga je goed in de gaten houden de komende tijd haha. Net even wat boodschapjes gehaald waaronder wat potten kwark. Als ik zo'n tasje optil, voel ik wel meteen dat trekkende gevoel bij mijn lies. Zakt ook meteen weg, maar dat geeft echt zo'n zwangere sensatie. Ben nog steeds in shock dat ik dit allemaal al zo vroeg zo duidelijk voel. Kan me niet voorstellen dat ik niets door zou hebben nu... 

Terug
Bovenaan