Uitgerekend maart 2019

Zonnestraaltje;
ik was vorige week ook heel bezorgd omdat Mn borsten niet meer gevoelig waren. Maar afgelopen nacht kon ik niet op Mn buik slapen omdat ze zooo gevoelig waren! Komt goed!

aanstaande dinsdag EINDELIJK de intake en eerste echo.. kan niet wachten, ben echt aan het aftellen. Daarna gaan we het nieuws aan onze broers en zussen vertellen en volgende week de rest van de familie. Wat kijk ik hier naar uit!!:D vandaag 9 weekjes zwanger 

Wie o wie kan me helpen?:D

volgende week zondag gaan we het nieuws aan onze familie vertellen. Dat willen we doen dmv een petit fourtje met n plaatje of tekst erop. Nu weet ik alleen niet wat voor tekst of plaatje ik erop wil.. ik wil iets erop waarbij ze even na moeten denken en kijken wie het als eerste snapt.. wie heeft er een leuk idee?

@minnie m ooo fantastisch!!!  Ik mag morgennnnn kan niet wachten!

Ben nu eindelijk thuis. Lekker ziek zwak en misselijk thuis zijn.  Merk vooral dat die warmte er voor zorgt dat ik me zo voel! Zodra er airco is knap ik serieus op haha

Misschien even op Pinterest kijken voor een leuke tekst? Daar staat vast wel wat op! 
Ik maak voor mijn ouders, schoonouders en onze broers een romper met "hoi opa/oma/oom! Tot in maart!" erop geschreven. 
Moet alleen even kijken wat ik zeg als ik het cadeautje geef. Er is namelijk niet echt een aanleiding voor en wil wel pas dat ze het weten als ze de romper zien. Nog twee weken om over na te denken. 
Heb ik bij mijn vriend ook gegeven. Ik heb in de ochtend getest met de gedachte dat het toch wel weer niet zo zou zijn. Maar niets was minder waar. Mijn vriend moest nog werken tot in de avond dus had genoeg tijd om een verrassing te bedenken en te maken. 
Hier ook steeds misselijker. Onder de douche lekker staan kokhalzen. Nog niet echt overgegeven.

Ik begin me zorgen te maken.. pijnlijke borsten zijn weg, niet misselijk geweest, geen rugpijn... gaat alles nog wel goed daarbinnen? 

@ fiori, ik denk niet dat je veel zorgen hoeft te maken zolang je nog geen bloed verliest. Ik heb er zelf nog niet echt verstand van het zwanger zijn want probeer zelf nog te ondervinden hoe alles voelt. Ik heb dat ik de ene dag dat ik bijna geen klachten heb en de andere dag niet in staat ben om te functioneren. Vandaag een slechte dag gehad waarbij ik niets binnen hield & als een vaatdoek op de bank lag. Ook heb ik tot nu toe geen pijnlijke borsten gehad. Als je echt veel zorgen maakt misschien de verloskundige bellen? Ik herken je gevoel overgens wel hoor die onzekerheid of alles wel goed gaat zit er bij mij ook.

Hoi Allemaal!
ik ben Serena 31 en kom uit Alphen a/d Rijn
wat superleuk om alles te lezen ? al heb ik nog lang niet alles gelezen. Gefeliciteerd ? 
vandaag 29-7 ben ik 6 dagen over tijd. Dus ik vanmorgen vroeg een test gedaan. En waaaaaaaat serieus gewoon een (nog wel wat lichte) streep. Niet geloven dus nog 1 gedaan paar uur later. Deze gaf het ook aan. 
Toen toch maar snel naar de winkel gegaan om een clearblue te halen, en oja ook die van Kruidvat ? en ook die allebei positief. 
Cb gaf aan 1-2 weken, komt nog korte tijd bij. Eerste dag van menstruatie vorige cyclus was 22-6, dat zou betekenen nu 5 weken! En dan datum 31-3.....
morgen toch maar even huisarts bellen en dan verder kijken hoe of wat. Is onze eerste en zou (na 4 jaar) zo leuk zijn ? lig al 2 uur op bed maar kan niet slapen van de spanning haha. 
Liefs Serena

@ Patric bedankt voor je berichtje. 
Vanmorgen ook niet misselijk.. terwijl ik dat de afgelopen weken echt wel dagelijks ben geweest. Gelukkig bloed ik niet, ik check dit wel regelmatig... Ook geen menstruatiepijn... Afwachten denk ik dan maar? 

Terug
Bovenaan