Uitgerekend maart 2019

@Fiori ik snap je helemaal, ik heb hetzelfde! Ben de afgelopen weken heel moe geweest en mijn borsten zijn duidelijk gegroeid en deden veel pijn en heb vlagen misselijkheid gehad maar sinds een paar dagen voel ik me ook iets te goed dat ik aan het twijfelen ben.Ik heb in januari een miskraam gehad en dat voelde toen wel heel anders dus dat stelt me wel gerust. Het kwam toen ook vanzelf op gang. Hoop gewoon dat ik snel weer "zwanger" voel. Mijn volgende echo is pas op 16/8 maar als het zo blijft ga ik misschien toch eerder een echo aanvragen. Hoe ver ben jij nu? Ik ben vandaag 7+4 en had vorige week met 6+4 een mooie echo met een kloppend hartje.

Hoi Allemaal,
wat leuk om al die verhalen te lezen over jullie zwangerschap.
zelf ben ik uitgerekend op 21 maart 2019. Tot nu toe nergens last van gehad. Vanochtend moest ik gaan werken om 8 uur maar werd op het moment van vertrekken heel erg duizelig en misselijk. Durfde daarom geen auto te rijden en ziek gemeld bij leidinggevende maar niet met de reden dat ik zwanger ben. Nou vraag ik mij af zouden jullie het vertellen na 1 slechte dag of toch nog even wachten?

@STK
Bedankt voor je berichtje. Het is zo verontrustend... zelf nooit een miskraam meegemaakt dus zou niet weten hoe het voelt. Ben ook voor de eerste keer zwanger; dus echt alles is nieuw wat mij betreft. 
Wat fijn dat je nu weer zwanger bent en een goede echo achter de rug hebt!
Ik ben morgen 8 weken en de eerste echo op 21 augustus. Nog best wel even wachten dus :(
@VSD welkom! Ik heb het mijn werkgevers vertelt omdat ik veel en zwaar sjouw en de hele dag op m'n benen sta.. Moest er wel even over nadenken, omdat het nog zo pril is. Dus het ligt er een beetje aan hoe jij erin staat!

@ Fiori dan lopen we redelijk gelijk :) Van wat ik tot nu toe heb gehoord en zelf ervaren is dat zwangerschappen en miskramen allemaal anders kunnen zijn dus het belangrijkste is om niet te vergelijken maar te kijken hoe jij je erbij voelt. Als je erg ongerust bent dan kun je altijd bellen voor een eerdere echo maar ook ik probeer nu te wachten want er is toch weinig zekerheid t/m 10 - 12 weken.Vorige keer voelde ik me totaal niet zwanger en had ik veel kramp, dit keer heb ik me echt zwanger gevoeld en hoop ik dat iedereen gelijk heeft dat het heel normaal is dat je symptomen komen en gaan :)Voor iedereen die nu al misselijk en beroerd zijn. heel veel sterkte! En @ VSD je kunt het ook gewoon afwachten, er heerst nu weer iets volgens mij want er zijn genoeg zieken dus gewoon afwachten totdat je het zelf wil vertellen :)

Vandaag de eerste echo gehad! Ja en hoor kloppend hartje te zien ?. Wel inmiddels ziek afgemeld. T wordt als maar erger?

@stk ja echt wauw!! Ik was zo bang, vorige keer was het zakje al leeg.. en nu zat er wat in met een overduidelijk kloppend hartje ?? 
hoop het ook! Heb net met de huisarts gesproken en krijg een soort zetpil tegen de misselijkheid. Hopelijk kan ik dan gewoon mijn werk doen en eten! 

@smpje Yeey! Wat een geweldig en fijn gevoel zal het jullie hebben gegeven.
@STK Leuk dat we zo gelijk lopen =) Maar inderdaad, met vergelijken komen we niet ver en ieder lichaam is weer anders. Ik moet gewoon positief blijven en genieten! 

Terug
Bovenaan