Uitgerekend maart 2019

@smpje wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Hopelijk dat de zetpillen z'n werk doen en dat je je snel beter voelt!
Alle andere meiiden ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Hoe voelt het bij jullie als jullie steken hebben? Vanmorgen had ik een pijnlijke steek en daarna niet meer. Hebben jullie dat ook of juist meerdere steken achter elkaar?

@smpje gefeliciteerd met vast een super fijn gevoel geven!!! 
Ik heb inderdaad ook regelmatig steken in mijn linker zij. Soms maar eentje maar af en toe zijn het ook een paar achter elkaar. Ben nu zelf 6+4.

Hi, 
Leuk dat dit forum er is. Ik ben zelf uitgerekend op 13 maart. Ik heb laatste dagen redelijk wat steken / drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ik begreep dat dit normaal voelt als dit lijkt op menstruatieklachten, maar die heb ik eigenlijk normaal nooit dus weet niet hoe dat voelt :) 
Het voelt dus hele tijd als een druk en als ik ineens beweeg of opsta dan heb ik soms ineens een steek die dan ook wel meteen weer zakt. Ik ben wel redelijk druk geweest en moet veel doen op werk, dus weet niet of daaraan kan liggen. 
Hebben jullie dit ook? Ik heb pas 15 augustus echo. 

@VSD wat leuk ik ben vandaag ook 6+4 weken! We lopen wat dat betreft gelijk! 
Ik blijf het bijzonder vinden hoe elk lichaam weer anders op een zwangerschap reageert. Merk aan mezelf dat ik de laatste ochtenden mij wel steeds slechter voel, maar nog niet echt misselijk. Verder ene dag de borsten wat gevoeliger dan de andere dag. Soms heb ik met menstruatieachtige klachten in mijn rug maar niet in de buik

Hier heb ik ook erg buikpijn gehad met steken die net vanaf het schaamboten naar beneden trokken. Echt in de schaamstreek. Niet prettig, maar gelukkig al een paar dagen niet gehad. 
Vandaag een slechte dag. Heel de dag misselijk geweest en een paar keer kokhalzend boven de pot gehangen, maar niet overgegeven. 
Gefeliciteerd voor de dames die een kloppend hartje hebben gezien. Lijkt mij zo mooi! Nog twee weken, dan mag ik ook. Vrijdag intake gesprek. Ook benieuwd naar. 
En natuurlijk gefeliciteerd voor de andere zwangere dames!

Ik heb 23 augustus de eerste echo..
Tot nu toe pijnlijke borsten die ook enorm zijn gegroeid en 4x per nacht plassen.. verder nog geen noemenswaardige klachten..
Ik ben nu 6 weken en 1 dag ?

Jaaa!! Ik hoor erbij!
Vandaag 6w3d en pas naar 14 dagen overtijd positief getest. ( eerste ronde direct raak )
Aanstaande vrijdag eerste echo en ik kan niet meer wachten!!
Liefs, A

@huismus: gefeliciteerd!! Jeetje, twee weken na nod pas positief getest!! ? dat vergt een hoop geduld. Wel supervroeg een echo, dat is dan wel weer fijn. Welkom hier.
@smpje: gefeliciteerd met de goede echo! Wat fijn nieuws! 
Ik heb ma 6/8 mijn intake en eerste echo. Ik mocht wat eerder vanwege een eerdere mk. Ik zie er als een berg tegenop en tegelijkertijd kan ik niet wachten. Heel dubbel. De vorige keer was er geen kloppend hartje en kreeg ik 5 dg later een miskraam. Verder ben ik zo misselijk en moe! Gister een dagje thuis gewerkt zodat ik een uurtje tussendoor kon gaan liggen. Ik voel me echt beroerd. Mijn borsten zijn wel gegroeid. En mijn huid is aan het opknappen, veel minder onrustig. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Weg puistjes, heel fijn. 

Terug
Bovenaan