Uitgerekend maart 2019

Goedemorgen.
ik vandaag voor de eerste keer overgegeven (7w6d) maar er kwam niets uit daarna meteen gegeten en het trekt weg de misselijkheid
vandaag me eerste echo om 3 uur ben benieuwt  kan niet wachten

Fijn voor de dames die al een echo hebben gehad en dat daar alles goed was. Wachten tot de eerste echo is echt een kriem. De weken kruipen voorbij...ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn...maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Werken, lezen, enz maar pfoe.. sorry even klaagmomentje... 
Verder voel ik me nog steeds prima. Kleine ongemakjes maar ik mag dan zeker nog niet klagen. 
Ik heb al wat verschillende magazines om te lezen ook leuk. Laat t maar gauw 2 weken verder zijn.

Net de eerste echo gehad! 
Wauw ik kon niet meer stoppen met glimlachen. Een mooi kloppend hartje gezien. 
En pff dat wachten ja tot dat moment! Heb nog meer tot deze ochtend af geteld dan tot mijn vakantie.. maar wat een goed gevoel! 

@pyajamadag ja zo fijn!! Jij ook bijna!
ik mag donderdag nog een keer spieken! 
Ben nu ook thuis aan t werk, medicijnen maken je erg suf. Eten lukt alleen nog steeds niet. Alles staat tegen :(  enige waar ik trek ik heb is fruit haha mja daar kan je niet echt op op leven. 

Wat fijn van de goede echo! 

Hier ook bang voor een miskraam. Had net wat bruin bij afvegen. Het was maar weinig maar maak mij gelijk enorme zorgen. 
Het hoeft ook niets te betekenen, maar toch... Nu loop ik heel vaak naar de wc om te zien of het erger is geworden. 
Zo onzeker deze periode... Pffff!

Hoi mama’s! 
Ik wilde mij graag bij jullie aansluiten.. Wij krijgen in Maart (teller staat nu op 15maart) ons tweede kindje! (We hebben een meisje van 2,5)
Veel liefs, 

Terug
Bovenaan