Uitgerekend maart 2019

Net de eerste echo gehad, wat was ik zenuwachtig maar alles ziet er helemaal goed uit! Uitwendig kon ze het kindje niet goed genoeg vinden dus toen naar inwendig gegaan. Mooi kloppend hartje gezien en daarna liet ze hem ook nog even horen. Echt heel bijzonder. Wel ben ik een weekje minder ver dan ik dacht maar dat mag de pret niet drukken! Iedereen die nog even moet wachten heel veel sterkte, ik heb de dagen echt afgeteld. Nu 5 weken wachten tot de volgende echo maar daar ben ik nu veel geruster onder! 

Omg dis echt heeeel dom!
ik wilde het printje van de echo lamineren maar nu is het plaatje dus helemaal zwart geworden! Lekker slim.
dus dat moet je dus niet doen haha.

Wat fijn dat de echo erbij iedereen goed uit ziet! Door al die goede berichten komt bij mij het besef ook steeds meer dat ik volgende week woensdag een echo heb. Dan ben ik als het goed is 7+6. Spannendddd

Vandaag ook de eerste echo gehad! Ze begon gelijk met een uitwendige echo, had verwacht dat het een inwendige echo zou zijn maar dit was wel fijner. We hebben het hartje zien kloppen dat was echt heel fijn, alleen zijn we wel een week terug gezet. Dus inplaats van 8+2 ben ik 7+2.. iemand daar ervaring mee?

Ik heb me laten vertellen dat het dan kan zijn dat het wat later heeft ingenestelt het kindje groeit tot ongeveer de 12de week bij iedereen in de zelfde grote en vanaf dan ontstaan er pas verschillen. 

Gefeliciteerd iedereen met de mooie echo's?
@Fee wat schrikken zeg! Bruinverlies komt idd vaak voor en hoeft echt niks te betekenen maar snap dat je schrikt! mocht je alsnog twijfelen dan kun je altijd bellen voor een eerdere echo! Hoop dat het inmiddels weg is.

Wat fijn iedereen met goede echo's! Kan niet meer wachten, over drie weken m'n eerste! 
@Fee Kan me voorstellen dat je schrikt. Positief blijven en een virutuele knuffel jouw kant op en iedereen met onzekerheden.
Waar ik gister nog weinig voelde, kwam vandaag toch weer de spanning in m'n borsten terug, ik was meteen zo blij... Voel toch liever iéts dan niets.

Terug
Bovenaan