Uitgerekend maart 2019

Jaa ik mag mezelf ook toevoegen aan dit rijtje, ik ben rond 25 maart uitgerekend.. Nu 6+1, wat last van gespannen vorsten, verder alleen na ieder beetje eten een klein beetje misselijk.. Maar als ik niet eet heel slap, dus vandaag contact met verloskundige gehad en die gaf als tip, vaak kleine beetjes eten en heel veel drinken.. En ik moet zeggen het werkt! 
Over 2.5 week mijn eerste echo, maar dat duurt nog zooooooo lang!
Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd! 

Ik ben ook terug gezet. Dacht op 6+6 te zitten maar het zal waarschijnlijk 6 zijn. Dus ook ongeveer een week verschil. Bij mij heeft ze een paar vragen gesteld en daardoor is het duidelijk geworden dat mijn cyclus waarschijnlijk niet iets anders is gegaan. Wel een goed kloppend hartje dus kan de volgende keer ook weer ineens anders zijn. Die week maakt me eigenlijk ook niks meer uit, het is zit voor nu goed, daar ben ik al heel erg blij mee!

Super, al deze goede echo berichten! Ik heb vrijdag de eerste echo.. spannend!
Vraagje: ik ben vooral het savonds misselijk maar ik hoef niet over te geven...
Iemand wat zich hier in vindt?
Liefs, A.

Super, al deze goede echo berichten! Ik heb vrijdag de eerste echo.. spannend!
Vraagje: ik ben vooral het savonds misselijk maar ik hoef niet over te geven...
Iemand wat zich hier in vindt?
Liefs, A.

Het bruinverlies was gelukkig snel weer over. Iets minder in paniek inmiddels, haha. 
Zeker nadat ik net na het ontbijt boven de pot hing. Maar er kwam weer niks uit. Wel kokhalzen steeds. Heel irritant. 
Wat fijn van de goede echo's weer!

Wat een goes nieuws over alle echo's! Ik ben sinds gisteren af en toe wat misselijk.. nog niks heftigs, ik hoop dat het daar bij blijft!

@ Fee, goed om te horen! Zat te wachten op je berichtje. Fijn dat je wat rustiger bent. 
En ja, ik hing vanmorgen ook boven de pot. 
Ik ga zometeen de vk bellen om toch eerder een echo te doen. Het duurt me te lang. Dus hopelijk kan ik ook snel het hummeltje horen! 

Terug
Bovenaan