Hier nemen de kwaaltjes ook toe. Misselijk, weinig trek om te eten en vanmorgen smaakte mijn koffie helemaal niet meer. Hoop dat het vandaag aan de koffie lag... Er komt nu ook weer een vrij pittige vieze lucht langs zweven, geen idee waar het vandaag komt. Alsof iemand ff een shoarmatje zit te eten ofzo. Voor zover ik weet doen we dat niet op kantoor, maar goed...
Heb wel bijna dagelijks hoofdpijn. Heb vandaag geprobeerd wat meer te eten bij de lunch, in de hoop dat dat mijn bloedsuiker wat gelijker zou houden, maar helaas, 't is toch weer raak.
En moe... Niet normaal, het maakt mijn middagen niet productiever iig. Wil het liefst even een lekker dutje doen nu.
Nog ruim 2,5 week voor mijn intake (incl. echo). Wat duurt dat ook lang zeg. Zeker als ik al jullie leuke berichtjes zie.
Had de huisarts even ingelicht en die gaf als uitgerekende datum 1 april trouwens ipv 30 maart. Online krijg ik 30 maart, omdat mijn cyclus 27 dagen is, maar ik weet niet hoeveel dat scheelt uiteindelijk. Blijf sowieso maar hier kletsen, ook al wordt het 1 april hoor... Voor hetzelfde geldt komt het kindje eerder