Uitgerekend maart 2019

@smpje: als je alleen zin hebt in fruit, misschien een keer een smoothie maken met fruit? En dan er een beetje havermout bij doen?
Gefeliciteerd @zwemaapje! Duurt lang he, wachten op een echo. Hier ook op het wachtbankje.
Ik ben zo misselijk jongens. Niet dat ik moet overgeven gelukkig, maar de hele dag misselijk en ik ben er nu al zo zat van. Vanochtend ontbijt op bed geprobeerd, maar ook dat lijkt niet te werken. Iemand een gouden tip? Ik probeer kleine beetjes te eten en veel water te drinken. Gelukkig is het opgeblazen gevoel een beetje gaan liggen.

Ik vind het prettig om thee te drinken. Daar lijkt het wat rustiger van te worden. 
Water met citroen of gember schijnt ook te helpen. Of een bakje vanille vla. Zou gewoon eens wat dingen uit proberen!
Ik heb vrijdag een intake. Wil eigenlijk ook heel graag een echo dan al. Maar daar moet ik nog twee weken op wachten. Ga het gewoon vragen, wie niet waagt wie niet wint. 

@zonnestraaltje wat leuk dat we gelijk lopen! Ik heb volgende week woensdag intake en eerste echo.
Ze denken dat ik 21 maart ben uitgerekend maar had een onregelmatig cyclus dus kan zomaar nog wat worden terug gezet. Spannend dus! 

Pfoe.. ik merk dat ik steeds vermoeider wordt..Kan steeds moeilijker mijn bed uit komen s´ochtends.. die krampjes in onderbuik zijn er nog steeds. Ene keer dan schrik ik wel even...maar wordt snel wel weer rustig omdat ik weet dat het voorlopig zo kan blijven. Vandaag 6wkn..
Ik heb voor tussendoor een pakje vanillevla mee naar mn werk genomen..ik probeer ook steeds kleine beetjes te eten..maar ben gewoon zo suf/gaar/moe.. kan wel slapen.. En wel apart om te zien sinds dat ik zwanger ben dat mn hartslag hoger is. Dat kan ik goed in de gaten houden met mn fitbit..  Soms een uitschieter boven 90 maar dat is als ik schik heb gehad, of actiever ben geweest Net even een dipje gehad 62 slagen p/m. Maar dat was erg kort. Daarna weer normaal (ongeveer tussen de 80/88).
Waar je allemaal wel niet bij stil gaat staan :) Je kent je eigen lichaam zo niet echt meer. Allemaal andere kwaaltjes enz dan normaal :) Moet je weer aan wennen..

@VSD haha ik heb woensdag ook eerste echo alleen intake pas 27 augustus. Lastig is dat he een onregelmatige cyclus. Na stoppen van de pil ben ik twee keer ongesteld geworden met 31 en 34 dagen dus verwacht ook nog wel een aanpassing in mijn aantal weken haha.
@FEE als ik jou was zal ik het gewoon vragen. Kan mij voorstellen dat als je er toch bent ook graag een echo wilt! Daar kunnen ze vast aan meewerken.
Bij veel meiden worden de kwaaltjes meer lees ik. Ook bij mij helaas, misselijkheid komt met vlagen opzetten en de vermoeidheid wordt ook erger...

Hier nemen de kwaaltjes ook toe. Misselijk, weinig trek om te eten en vanmorgen smaakte mijn koffie helemaal niet meer. Hoop dat het vandaag aan de koffie lag... Er komt nu ook weer een vrij pittige vieze lucht langs zweven, geen idee waar het vandaag komt. Alsof iemand ff een shoarmatje zit te eten ofzo. Voor zover ik weet doen we dat niet op kantoor, maar goed... 
Heb wel bijna dagelijks hoofdpijn. Heb vandaag geprobeerd wat meer te eten bij de lunch, in de hoop dat dat mijn bloedsuiker wat gelijker zou houden, maar helaas, 't is toch weer raak. 
En moe... Niet normaal, het maakt mijn middagen niet productiever iig. Wil het liefst even een lekker dutje doen nu. 
Nog ruim 2,5 week voor mijn intake (incl. echo). Wat duurt dat ook lang zeg. Zeker als ik al jullie leuke berichtjes zie. 
Had de huisarts even ingelicht en die gaf als uitgerekende datum 1 april trouwens ipv 30 maart. Online krijg ik 30 maart, omdat mijn cyclus 27 dagen is, maar ik weet niet hoeveel dat scheelt uiteindelijk. Blijf sowieso maar hier kletsen, ook al wordt het 1 april hoor... Voor hetzelfde geldt komt het kindje eerder :)

Ondanks jullie het wss ook rot vinden ben ik blij om te horen dat jullie ook steeds meer kwaaltjes krijgen ??  ik voel me momenteel zo’n aansteller.. zit nu voor de 3e dag thuis en af en toe werk ik vanuit huis.  Inmiddels alles al geprobeerd, vla, smoothies, beschuit, appels, etc etc maar helaas alles blijft er uit komen. Zetpillen werken ook niet ?. Morgen maar weer advies vragen bij de verloskundige. 
Ben vandaag 7+2 en het helaas al op het werk moeten vertellen. Zodat ze me niet raar aan kijken als ik naar huis ga, thuis blijf werken of afmeld.  Heb wel tegen mijn vriend gezegd, ik hoop dat dit tot de geboorte goed blijft gaan want hoef sowieso geen 2e ?
buiten een griep om heb ik mij nog nooit zo ziek gevoeld

maaar morgen wel weer een echo ?

Terug
Bovenaan