Uitgerekend maart 2019

Kwaaltjes komen en gaan een beetje bij mij. Ik heb alleen gewoon echt nergens trek in. Na een paar happen heb ik al het gevoel dat ik vol zit. Mijn darmen zijn vooral van slag en daar heb ik dan 's nachts last van in de vorm van buikpijn. Ik hoop dat de misselijkheid een beetje weg zal blijven want daar voel je je anders direct mega rot door. Ik moet mezelf er wel vaak aan herinneren dat ik hier echt even doorheen moet met een super gaaf doel voor ogen!!

Hallo dames wat goed allemaal die positieve berichten van de echo' s!
Ik heb vanmorgen mijn 2e echo gehad en ben nu 8.3.  Zag er allemaal goed uit gelukkig en over 2 weken weer een echo. Blijft spannend! !

@Huissmus ik ben ook vooral einde middag begin avond misselijk en kan soms uren over mijn warme maaltijd doen. Ook geen zin in vlees enz. 

Succes allemaal! 

Ik heb vanaf halverwege de werkdag weer erg pijn in mijn buik, niet echt heel erg pijn, maar een naar gevoel. Alsof er een strakke band omheen zit. Gewoon heel vervelend. 
Nu ook erg last van mijn rug. Ook niet leuk. Misschien toch wat te weinig gezeten. 

Nu lekker met mijn haak werkje op de bank chillen. Dat is wel super leuk. Na heeeel wat kraamcadeautjes, bijtringen, wagenspanners en babydekens gehaakt te hebben voor anderen, mag ik nu eindelijk voor ons zelf dingen maken. :D

Hallo lieve zwangere mama’s,
Ik mag mij ook toevoegen aan het rijtje met mama’s die uitgerekend zijn volgend jaar maart. Ik ben nu in verwachting van ons 1e kindje en vind het allemaal reuze spannend. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen en morgen hebben we onze 1e echo. Ik heb ook echt geen idee wat ons te wachten staat, iemand wat informatie☺️
Verder ben ik week 5 en 6 heel ziek en misselijk geweest, veel maagzuur en boeren. Ik slik daar inmiddels omeprazol voor en heb nu nergens last meer van.
Ik heb in week 6 ook ongeveer 3a4 nachten buikpijn aanvallen gehad. We waren bang dat het fout zat maar er was geen bloed verlies en volgens de verloskundige is er dan niets aan de hand gelukkig? 
Ik heb nu alleen nog maar last van gespannen borsten, dus ik hoop dat alles daar beneden wel goed gaat. Ik voel me nu niet zo zwanger als 2 weken geleden??‍♀️

Groetjes,
van een bezorgde, gespannen en verwachtingsvolle mamma

Oh even een onhandig momentje haha?... Had vandaag een dag dat ik weer even wat gesnaaid had. Niet mega veel ofzo.. maar richting avond eten nog flinke honger.. dus toen aardig wat eten op. Vervolgens zat ik me toch een partij vol ahah. ?Mijn. Buik stond en staat nog steeds behoorlijk strak en opgeblazen.? Was de hele dag natuurlijk al zo moe.. dus op gegeven moment op de bank in slaap gevallen. Net wakker... En nu door naar bed. Pfoe ben kapot...?

Gefeliciteerd Lientje. Veel plezier en succes morgen bij jullie eerste echo!

Hoi Allemaal,
ten eerste iedereen gefeliciteerd.. pfoe, ik heb vorige week 27-7 de test der testen gedaan. Slim met 2 verschillende merken, en alle 2 hoefde ik niet eens de volle 3 minuten te wachten.. POSITIEF!!

ik vind het nog heel erg raar, ik zou nu 6 +6 moeten zijn maar het is nog niet echt ingezonken. De kwaaltjes die ik had nemen iets af en wisselen af en aan. Ik zit steeds ermee in m’n hoofd “ heb ik de test wel goed gedaan?”, “komt het niet door iets anders dat ze alle 2 positief zijn?”... Ik vind het allemaal nog maar moeilijk te geloven, hadden jullie het ook? 

Natuurlijk ben ik veder wel ‘voorzichtig’ blij ( bang voor een teleurstelling). Hier mijn verhaal: Door een hele pijnlijke menstruatie ben ik aan de pil begonnen welke ik jaren heb geslikt op advies van m’n HA. Ik ben nu 5/4 jaar gestopt maar mijn cyclus kwam maar niet op gang. Hiervoor ben ik uiteindelijk toch maar naar de HA gegaan, welke mij doorstuurde naar het ziekenhuis. Maar.... toen ineens... was daar mijn menstruatie en besloot ik het toch maar aan te kijken. De maand erna, precies 28 dagen, weer een menstruatie.. “goh, zou het dan toch?” Dacht ik. En ja hoor, 28 dagen later was het weer raak. Onder het mom van het kan alsnog een jaar duren voor we zwanger zijn, hebben we het toch maar alvast geprobeerd.. ...... .. tja, en toen was 14 juni mijn laatste menstruatie, en begonnen de kleine aparte symptonen. “Het zou toch niet? Dan doe je het jaren zonder anticonceptie, en dan zou het nou in 1x raak zijn??”. 

Ja!! Positief getest, maar geloven kan ik het nog niet hihihi..

Terug
Bovenaan