Hoi Allemaal,
ten eerste iedereen gefeliciteerd.. pfoe, ik heb vorige week 27-7 de test der testen gedaan. Slim met 2 verschillende merken, en alle 2 hoefde ik niet eens de volle 3 minuten te wachten.. POSITIEF!!
ik vind het nog heel erg raar, ik zou nu 6 +6 moeten zijn maar het is nog niet echt ingezonken. De kwaaltjes die ik had nemen iets af en wisselen af en aan. Ik zit steeds ermee in m’n hoofd “ heb ik de test wel goed gedaan?”, “komt het niet door iets anders dat ze alle 2 positief zijn?”... Ik vind het allemaal nog maar moeilijk te geloven, hadden jullie het ook?
Natuurlijk ben ik veder wel ‘voorzichtig’ blij ( bang voor een teleurstelling). Hier mijn verhaal: Door een hele pijnlijke menstruatie ben ik aan de pil begonnen welke ik jaren heb geslikt op advies van m’n HA. Ik ben nu 5/4 jaar gestopt maar mijn cyclus kwam maar niet op gang. Hiervoor ben ik uiteindelijk toch maar naar de HA gegaan, welke mij doorstuurde naar het ziekenhuis. Maar.... toen ineens... was daar mijn menstruatie en besloot ik het toch maar aan te kijken. De maand erna, precies 28 dagen, weer een menstruatie.. “goh, zou het dan toch?” Dacht ik. En ja hoor, 28 dagen later was het weer raak. Onder het mom van het kan alsnog een jaar duren voor we zwanger zijn, hebben we het toch maar alvast geprobeerd.. ...... .. tja, en toen was 14 juni mijn laatste menstruatie, en begonnen de kleine aparte symptonen. “Het zou toch niet? Dan doe je het jaren zonder anticonceptie, en dan zou het nou in 1x raak zijn??”.
Ja!! Positief getest, maar geloven kan ik het nog niet hihihi..