Uitgerekend maart 2019

@MWH ja dat vind ik ook. En wat makkelijker met de berichtjes. Nu moet ik echt steeds gaan kijken. Vind een melding wel handig. 
Ik kan wel een groep aanmaken maar dat heb ik iemand nodig die ik er aan toe kan voegen als eerste anders lukt het niet. Misschien kan jij (of iemand anders) mij toevoegen (Linda van Liempt - de Ruiter) dan maak ik een groep aan. 

En mijn man moet ook nog steeds wennen. Hij vindt het begin altijd zo onwerkelijk. Nog niets te zien en hij voelt natuurlijk niets ervan haha. 

Leuk een en groep. Maar een Facebook groep moet wel op geheim staan idd anders kan iedereen idd zien dat je lid bent ?

Leuk een Facebook groep, veel makkelijker communiceren idd! Laat maar weten wat de naam is dan meld ik mezelf aan. 
Vandaag ben ik naar mijn berekening 5 weken zwanger. Werd al wakker met hoofdpijn, het komt en gaat nog steeds. Ben ook erg moe, vanmiddag een middagdutje gedaan. Kan ook door het weer komen, maar we doen het voor een goed doel :) 

Leuk allemaal! 

Ik heb een geheime groep aangemaakt. Het voordeel is dat niemand kan zien dat je lid bent van deze groep, maar het nadeel is dat je hem dus ook niet kunt vinden via de zoekfunctie. 

Als je graag bij de groep wil, stuur mij dan even een vriendschapsverzoek dan kan ik je uitnodigen voor de groep. 

Je kan mij vinden als Linda van Liempt - de Ruiter

Hay allemaal!
Allereerst van harte gefeliciteerd!
Ik mag me ook tot deze groep scharen geloof ik.. Vrijdag getest en ik ben zwanger!!! Mijn eerste zwangerschap.. Ontzettend spannend allemaal!
Ik zal een BAM worden, bewust alleenstaande moeder. Ik heb geen partner en ga dit hele spannende avontuur dan ook alleen aan. Alhoewel... Genoeg leuke en lieve tantes, ooms, oma's en opa's om me heen uiteraard.
Morgen zal ik contact met de kliniek opnemen, en volgens informatie die ik nu heb zal ik over 3 weken mijn eerste echo hebben... Duurt stiekem echt te lang!
Verder weinig symptomen, wat krampjes in m'n buik en mijn borsten / tepels zijn aan het veranderen. Maar goed, het is bij mij dan ook nog heel pril, de inseminatie is pas 2 weken en 3 dagen geleden ☺️
Geniet er allemaal van! Ik ga het eerst proberen te beseffen allemaal haha!
Liefs, Natasja 

Hey ladies,

hier voorzichtige blijdschap. Vandaag nod, gisteren en vandaag 2 zeer lichte streepjes.
Eerste voortekenen waren slecht slapen, intens moe na werk, verminderde eetlust en het gevoel dat er iets in de weg zit in je onderbuik.
Linda, ik zoek je zeker op, op Fb, eerst vandaag de nod overleven :p
Natasja; vet stoer dat je het 'single' aandurft!
Uitgerekende datum 11 maart (voor nu).
De conceptiedatum zou nu precies 2 wkn geleden zijn, dat was de dag dat we trouwden :) En we hebben het er niet om gedaan!

Uit mijn vorige relatie heb ik al drie kindjes.

Succes allemaal en duimen maar!

Terug
Bovenaan