Uitgerekend maart 2019

Ja zo zit ik ook een beetje. Ik heb nog even om na te denken.
Trouwens, zijn er hier meer die wel eens steekjes onderin de buik, richting de liezen hebben?

Ja heb ik ook wel eens, schijnt vrij normaal te zijn. 
Wij hebben het hier trouwens voor de zwangerschap al over gehad en besloten. Vind ik wel een belangrijk punt om het over eens te zijn. Anders word het heel erg lastig als het daadwerkelijk niet goed is. 

Wij hebben het er ook al over gehad inderdaad, vooral omdat ik zelf ook een ziekte heb. Ik ga het denk ik ook wel doen hoor, maar lees te veel op het internet en dan zijn er weer twijfels haha.

Ik heb nog geen idee wat te gaan doen. Het is de eerste zwangerschap en had er wel van gehoord en net toch maar even doorgelezen. 
Bij thuiskomst toch maar over gaan hebben met vriendlief. 

Ik laat morgen bloed afnemen voor de nipt. Wij staan er hetzelfde tegenover als Fee. We willen ook over nevenbevindingen geïnformeerd worden, zodat we een weloverwogen keuze kunnen maken als er een negatief resultaat uitkomt.

Wij hebben tussen week 10 en 11 een extra gesprek met uitleg. Ik weet dus ook niet wat ik ga kiezen.
Vind t maar lastig. Stel er komt wel wat uit dan zie ik zo’n vruchtwaterpunctie ook niet zitten. En of ik wat me de uitslag ga doen, nee denk t eigenlijk oook niet! De kans is toch maar zooooo klein dat er iets uit komt.
Ik wacht ons extra gesprek af

Wow @ smpje wat heb jij veel echo's, ook wel fijn idd als je wat verder bent om vaker te spieken☺ met welke onderzoek doe je mee?
Wij gaan ook waarschijnlijk de nipt doen, mag volgende week gelijk bloedprikken dus nu idd nog goed nadenken ook of we nevenbevindingen erbij doen. Vind het ook heel lastig maar we willen het ook weten als er iets niet goed is.
Spannend allemaal! Dacht dat de eerste weken spannend waren maar het wordt steeds spannender haha. Ik heb soms ook steken maar veel minder dan in het begin maar zal idd de rek en groei zijn?

Ook wij gaan voor de Nipt zoals een aantal anderen hebben aangegeven om na te gaan of er een ziekte in het spel is.
A.s. maandag eerste echo en 27augustus de intake .Daar gaan we dit bespreken en aanvragen. 
Voel me momenteel de laatste dagen misselijker dan anders en ook aardig duizelig (nog steeds) Gister flinke hoofdpijn..? niet fijn om je zelf ellendig te voelen. Je kan er nergens mee heen zegmaar dan alleen rusten.  Maar t is voor een goed doel. En wellicht is t straks wel weer over. ?
K merk wel dan m'n rokken nu niet zo fijn meer zitten bij m'n buik . Het geeft teveel spanning/druk. Nu met dit weer geen lange broek aan. En ben benieuwd hoe dat nu zit als ik die wel aan doe. Zal denk geen succes zijn haha.

Terug
Bovenaan