Uitgerekend maart 2019

Hoi Fiori,
Het is ook niet niks, en de keuze moet je zelf maken. Nouja samen dan ;)  niemand mag daar over oordelen het is iets tussen jullie en het gaat over iets wat van jullie is! Wij hebben vandaag met de intake alle informatie gehad en boekje mee gekregen.  Dus heeft ook niets met je leeftijd te maken, ik ben 28 ook eerste zwangerschap en wist ook hiervoor van niets ;) net als dat ik wss genoeg dingen nog niet weet. Maar dat komt vanzelf! 
Ik blijf ook kijken naar de echos!! Zo leuk he! Lekker van genieten ?

@stk. Ja heeeel fijn haha! Lekker veel kijken!  Ik ben ook heel blij dat ik weer ben opgeknapt wat voelde ik me waardeloos zeg kon niets..  nu ben ik ook vooral lui en moe ?.  Alleen slapen wil niet lukken, zo druk in me hoofd. Hoe en wie ik het allemaal persoonlijk ga vertellen en wanneer en op mijn werk en vriendinnen... kan er niet overstoppen met nadenken... intussen branden mijn oogjes flink ?

dinsdag komt overigens moeders voor moeders langs! Ik kan door de zomerstop ook helaas maar 5 weekjes mee doen. Maar toch zoals zij zelf zei alle beetjes helpen!  Ze gaf aan wat de reden was voor de zomerstap.. ze hebben momenteel genoeg en om geen voorraad te moeten weggooien door de houdbaarheidsdatum gaan ze eerst opmaken wat ze hebben en dan gaan ze weer verzamelen. Ze zei ook.. er is nooit genoeg voor dit medicijn.. maar de urine blijft niet eeuwen goed. 

En moet je nagaan hoe erg dat piekeren en zorgen maken word als de baby er is! Haha. Heel herkenbaar hoor. Mijn hoofd draait heel de dag overuren maar als ik in bed lig helemaal. 

Herkent iemand dit ook al?
Ik heb al een aardig opgeblazen buik. Zal mede komen door mijn darmen ivm prikkelbare darm en snel lucht enz.. maar nu moet ik dat toch wel meer gaan verbergen voor op het werk haha. Ik kan m ook niet inhouden XD

@Fee  haha ja ook dat nog.. kan er nu al niet van slapen haha

@krokusjes, ik heb het zelfde.. nu ben ik niet super slank en nu heb ik wel echt een bol buikje wat hard is.. kan ook mijn buik niet meer inhouden. Bij mij zijn het denk ook de darmen die heel erg van slag zijn. Mijn broek wordt nu bij elkaar gehouden door een elastiekje...

Hier ook een elastiekje inderdaad. Ik heb al een aardig buikje (vet) dus het valt bij mij niet echt op. 
Zo gewoon een los shirtje aan doen. Waarschijnlijk valt het mensen niet eens op omdat ze er vaak niet mee bezig zijn. 
Aangezien wij weten dat er iets veranderd, denken wij dat iedereen het ziet maar over het algemeen valt dat wel mee. 

Hier ook veel te strakke broeken! Hele striemen in me buik☹️
Ben op vakantie en had 2 lange broeken mee, pas ze allebij niet meer, lekker handig! Hopelijk blijft t lekker weer☀️

Hoi allemaal! 
Iedereen gefeliciteerd met het blijde nieuws! Zelf ben ik nu 9 + 2. Alleen in week 5 en 6 last gehad van misselijkheid en verder alleen vermoeidheid. Vandaag heb ik mij zelfs ziek gemeld van mijn werk, iets wat ik best moeilijk vind. Ik kan de hele dag slapen, voel mij futloos en kan me echt nergens toezetten. Slik nu sinds een week extra ijzer. Hoe gaan jullie hier mee om? Ik ben iemand die altijd grens opzoekt voor zichzelf, wil nu zo graag leren om naar mijn lichaam te luisteren maar ik ben natuurlijk niet echt ziek. 

Terug
Bovenaan