Uitgerekend maart 2019

Hoi Allemaal. 
Ook ik ben zwanger en heb vandaag een echo gehad waarbij de schatting 7+1 was. Ook een kloppend hartje gezien ? Enerzijds natuurlijk hardstikke blij anderzijds nog onzeker na mijn prille (tweeling) miskraam van ongeveer 6 weken eerder dit jaar.. 
uitgerekend datum is voor nu 27 maart! 

Hi allemaal, 
Gefeliciteerd iedereen met de goede echo! Ik heb maandag een echo gehad. Ik zou dan bijna 9 weken zijn. Tijdens de echo was ik veel minder lang maar 6.5 week! Wel een kloppend hartje gezien, echt geweldig! Iemand een idee dat het kan zijn dat ik nu twee weken korter zwanger ben? Heb de eisprong namelijk wel echt volgens normaal gang van zaken gehad haha. 28 maart nu uitgerekend ongeveer!
Mijn vriend en ik kiezen waarschijnlijk niet voor de nipt test. Ik ben 24 mijn vriend 32 er komen geen afwijkingen bij ons voor. Kleine kans dat er afwijkingen gevonden worden. We hebben die behoefte niet om het te weten, elk kind is welkom. Iemand die er ook zo over denkt?? 

@smpje ik heb normaal ook wel een buikje. Maar nu wel erg opgeblazen buik. Heb m'n knoop ook maar los gedaan en riem wat losser. Als dit dit blijft en al erger wordt dan maar eens voor comfortabele broeken kijken. M'n shirts zitten daardoor ook al straks onderaan en valt m'n buik op. Dus die moet ik ook maar groter kopen haha dat t losser zit?

Als mijn ouders het weten (aankomende woensdag) dan ga ik ook kijken voor een zwangerschapsbroek. Je kan het maar vast in huis hebben en normale broeken zitten echt niet lekker nu, terwijl ik pas 8 weken ben. 

Net aan mijn schoonouders er mijn vriend zijn broertje verteld. Helemaal blij! Zo leuk die reactie. :)

Nou idd.. je kan t maar vast in huis hebben. Voorlopig worden we er niet slanker op haha?
K ben echt aan t aftellen tot a.s. maandag voor de eerste echo. 

Ik heb sinds dat ik vanochtend wakker ben geworden erg last rechts onder in mijn rug. Ik twijfel of het een spier is of niet. Als ik stil zit heb ik er geen last van. Natuurlijk weer Google geraadpleegd (moet ik ook niet doen!!) En maak me gelijk weer zorgen. Daar lees je van buitenbaarmoederlijke zwangerschap tot tumor... haha! 
Ik houd het maar gewoon in de gaten..  echt leuk dat zwanger zijn. Pffff

Ik denk misschien vannacht verkeerd geleden of verkeerde beweging gemaakt. Zal biks geks zijn. Ik heb ook paar keer last van onderrug gehad rechts. Trok later weer weg. :)

Weer eff een berichtje van mij. Pffft wat voel ik mij waardeloos zeg! In het vliegtuig 2 x overgegeven gelukkig net optijd in het toilet. Woensdag weer begonnen met werk maar ben nu al helemaal kapot. Gelukkig hebben ze op werk niets door en zijn ze allemaal blij dat ik weer terugben van vakantie. Nou weet ik zelf niet hoelang ik dit nu vol ga houden. Ben vaak aan het spugen en heb huilbuien. Dinsdag de echo vind het echt zo spannend. Ik merk dat savonds mijn buik echt veel pijn doet, voelt alsof alles te krap is ofso? Als ik dan mn darmen geleegd heb is de pijn vaak over. Miss toch maar langs de huisarts gaan. Hierdoor vind ik het extra spannend voor aankomende dinsdag. Ik ben dan 7+6 weken volgens laatste menstruatie. Krijg je eigenlijk met zn vroege echo een inwendige echo of kan dit ook uitwendig gedaan worden? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Terug
Bovenaan