Uitgerekend maart 2019

Weer eff een berichtje van mij. Pffft wat voel ik mij waardeloos zeg! In het vliegtuig 2 x overgegeven gelukkig net optijd in het toilet. Woensdag weer begonnen met werk maar ben nu al helemaal kapot. Gelukkig hebben ze op werk niets door en zijn ze allemaal blij dat ik weer terugben van vakantie. Nou weet ik zelf niet hoelang ik dit nu vol ga houden. Ben vaak aan het spugen en heb huilbuien. Dinsdag de echo vind het echt zo spannend. Ik merk dat savonds mijn buik echt veel pijn doet, voelt alsof alles te krap is ofso? Als ik dan mn darmen geleegd heb is de pijn vaak over. Miss toch maar langs de huisarts gaan. Hierdoor vind ik het extra spannend voor aankomende dinsdag. Ik ben dan 7+6 weken volgens laatste menstruatie. Krijg je eigenlijk met zn vroege echo een inwendige echo of kan dit ook uitwendig gedaan worden? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Oh wat vervelend zeg dat je je zo voelt! Hopelijk trekt dit snel weg of wordt het minder.
Probeer nog te rekken op kantoor totdat je wellicht meer zekerheid hebt. Maar als je er niet meer onderuit kan toch thuis effe bespreken wat je dan t beste kan doen. 
Ik heb a.s. maandag m'n eerste echo ik ben dan 7+5. We lopen gelijk zo te lezen? ik heb ook s'avonds meer last van m'n buik. Dan staat er aardig spanning op. Als ik idd m'n darmen wat geleegd heb en lucht kwijt bent gaat het beter. Als ik darmkrampen heb dan wrijf ik tegen de klok in over m'n buik van boven naar beneden en dan werk ik wel sneller de lucht eruit op die manier. Klinkt gek, maar bij mij helpt het 
Ik durf ook niet te zeggen of het nu inwendig is of niet. Misschien kijken ze of t via de buik lukt en anders inwendig. Maar ik begreep dat die echo staaf en dan niet ver in gaat. En geen eendenbek aan te pas zou moeten komen.  Ik zie het maandag. Maakt me niet uit wat t is. Inwendig of niet eerste keer.

Zover ik weet word er eerst uitwendig geprobeerd, indien nodig stappen ze over op inwendig.
Ow als ik jullie zo hoor word ik echt beetje jaloers. Maandag avond heb ik m’n intake, maar zit zo te springen om de echo! Ik ben nu 8 weken en kan echt niet wachten tot ik meer heb gezien. ?
M’n buik is ook aardig aan het vervormen, ik had al een en ander aan vel en vet van het afvallen en aankomen hangen, wat nu gelukkig wat strakker trekt omdat m’n buik aan de voorkant al aardig strak begint te staan. Ik loop nu ook met m’n knoop los en denk dat ik binnenkort ook eens voor broeken ga kijken. Maar wil eigenlijk eerst m’n echo hebben gehad ?

Waaah volgende week heb ik ook mijn eerste echo, ben zo benieuwd!
Nog niet super veel last van kwaaltjes, alleen wat vaker misselijk en vanochtend is voor het eerst mijn ontbijt niet binnen gebleven..
Ik merk duidelijk aan mijn lichaam dat er vanalles veranderd, buik is echt al meer opgezet (normaal ben ik helemaal plat) dus maar wijde kleding aan op dit moment.. Volgende week direct na de echo vertellen aan mijn ouders en die van mijn man.. Zo spannend?

Mijn buik begint ook echt wel al wat veranderen. Ook zeg maar net boven de schaambot begint het ietsje boller te worden. Het is nog maar weinig maar toch een beginnetje. Haha. 
Het zal inderdaad wel gewoon een spier zijn. Als ik rust is het nauwelijks aanwezig maar als ik sta en loop doet het echt zeer. Maar ja, let ook zoveel op alles. Hoop dat dat minder word. Ieder steekje, pijntje en zo word ik gelijk onzeker van. Maar daar zal ik vast niet de enige in zijn. 
Ik ga morgen heel de dag naar een festival. Ga wel met de auto maar hoop dat ik het volhoud zodat er geen vragen komen waarom ik eerder naar huis ga. 
Ik kijk zo ontzettend uit naar woensdag, dan hebben we de echo. Kan echt niet meer wachten!

Zo spannend hé, dat vertellen tegen je ouders en zo. Gister hebben wij het dus verteld aan mijn schoonouders. Zo blij dat ze waren! Kreeg vandaag ook alweer bezorgde berichtjes van mijn schoonmoeder, als dat maar niet heel de zwangerschap zo door blijft gaan, haha!
Woensdag avond gaan we het vertellen aan mijn eigen ouders. Die zullen ook heel erg blij zijn. Ben benieuwd naar hun reactie!

Wat fijn om al die leuke berichten te lezen! Ook echt een opluchting om te zien dat er meer zijn die te maken hebben met te strak zittende broeken.
Ik ben nu precies 9 weken zwanger, we hebben het net aan de ouders verteld en die reageerden ontzettend verrast en goed! Is toch wel prettig om te zien.
inmiddels ook minder last van de ochtendmisselijkheid, dan scheelt al de helft vind ik zelf.

Spannend allemaal op die echo’s wachten, hopelijk gaat de tijd snel voor jullie!

mijn vriend en ik zijn gisteren op vakantie gegaan en savonds na het zwemmen zag ik wat bruine afscheiding in mijn bikini. Ik dacht dat kan altijd wel eens maar voordat we naar bed gingen had ik weer bruine afscheiding. Nu ben ik echt bezorgd, fijn dat dit gebeurd net nu we aan de andere kant van Europa zijn. 
Herkent iemand dit? Ik ben nu 10+3.. afgelopen dinsdag nog echo gehad en toen zagen we een mooi hartje kloppen. Ik hoop echt dat het goed is! 

Terug
Bovenaan