Uitgerekend maart 2019

Ik krijg steeds minder eetlust. Begin van de dag gaat t wel. Dan lukt een broodje wel en tussen de middag ook 2. Maar daarna wordt de eetlust steeds minder. En ik drink ook dan minder dan normaal. Daar wel goed op letten. Dat ik iig wel goed blijft drinken. En wel m'n broodje eet. Maar zit echt super snel al "vol" en gewoon geen eetlust..
Het is nog een gek idee om te denken dat we begin volgend jaar met z'n 3e zijn?

Weet iemand een leuke site waar je een cadeau kan kopen voor aanstaande oom en tante? Zit maar te scrollen in Google maar vind niks leuk. Wil geen slab, romper of knuffel. Ik zag iets een keer op hout voorbij komen zo'n blok en die kan je dan open klappen en daar stond dan de aankondiging in.  Maar geen idee meer waar dit was 

@AnnaSofi: lief dat je er naar vraagt. Omdat ik zo ongerust was en bloedverlies had gehad heeft ze toch even heel snel een echo gemaakt, maar alles zag er goed uit. ❤️ Ik heb me voorgenomen om wat minder te gaan stressen en er lekker van te gaan genieten. 
Gisteren hebben we het mijn ouders verteld. Ze reageerden nogal lauwtjes, maar ik denk ook dat het dezelfde reactie was als van mezelf: eerst maar even zien of het blijft plakken. Ze waren blij hoor, maar denk dat ze mijn mk de vorige keer ook heel verdrietig vonden. Dus dat was wel een beetje dubbel. 

Mwua..is vooral Engels. En niet echt anderen dingen gezien dat anders is dan de uitkomst van Google. We hebben al een idee opgedaan. Nog even wachten en dan vertellen. Spannend. Ben erg benieuwd naar de reacties. 

Hoe gaat het met jullie?
Hier keert de eetlust weer een beetje terug.. ben benieuwd hoelang dat duurt

Altijd leuk vertellen, ik wil dat iedereen het nu wel mag weten maar moeten nog even wachten. 
Do hebben we de eerste echo om te kijken of het vreemde dingentje in de echo van 9 weken (als zij het kunnen zien) en dinsdag in het zhuis zij kunnen meer zien dan de verloskundige. We hebben de afspraak vervroeg van vrijdag naar dinsdag (kon het niet aan nog zo lang wachten) met de spanningen gaat het wel, alleen savonds gewoon veel hoofdpijn.   Overige kwaaltjes zoals misselijk ene dag wel andere dag niet. Zit nu op 10 weken en had begrepen dit is de piek ben benieuwd haha. 
Heb wel echt enorm pijnlijke borsten, continue fijne steekjes.  Verder gaat het echt al 100 x beter dan week 6/7/8 ??

Spannend smpje! Nog paar dagen wachten! Ik duim voor jullie
Wij hebben het inmiddels aan iedereen verteld.
Op t moment gaat t ff slecht met me. Onwijs misselijk, was vandaag bijna uit de trein gestapt om te spugen... Maar ik hield t gelukkg nog vol tot thuis.
Voel me echt zo slecht? en dan wordt ik zo emotioneel en kan ik echt de hele tijd huilen!!

@EPF hoe ver ben jij? 
Leuk dat iedereen het al weet.  Wel enorm balen dat je je echt niet goed voelt en zo enorm misselijk bent ook..☹️ hopelijk voel je je gauw weer wat beter. 

Terug
Bovenaan