Uitgerekend Maart 2020

Ik heb even een gekke vraag.. misschien moet ik hierover een apart topic zoeken maar dacht probeer het toch even hierzo..
Hoe kijken jullie aan tegen sporten?
bv. Wandelen? Fietsen? Zwemmen? Of wat hardere sporten zoals Hardlopen? Fitness? Crossfit?
Maar ook bijvoorbeeld waterskiën of wakeboarden? 
Vinden jullie dit in het begin nog kunnen? Of zeg je al meteen niet doen?
en als je nee zegt, wat vind je dan wel kunnen? 
Of tot wanneer zou je dit blijven doen?

X Deetje

Gefeliciteerd allemaal!
@Deetje A, ik denk dat sporten (met mate) juist heel goed is. Dan heb ik het over wandelen, fietsen, zwemmen. Dit wil ik zelf juist wat fanatieker gaan doen nu ik weet dat ik zwanger ben. Persoonlijk zou ik waterskiën en wakeboarden niet (meer) doen als ik zwanger ben. Zou ik zelf geen fijn gevoel bij hebben, maar nogmaals dat is echt persoonlijk, of het nog zou kunnen/mogen geen idee! ?

Hier trouwens nog steeds last van een rommelige buik en menstruatieachtige krampen. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik word er erg angstig van, de krampen dan, en ben steeds heel bang dat het fout gaat.. Ik probeer dan wel te relativeren, maar voel me ook "schuldig" als ik blij ben, kent iemand dat gevoel? 

Het is doorgezet.. Net nadat ik gister m'n vorige bericht plaatste werd het bloedverlies heviger en helderrood. Net had ik heel duidelijk het vruchtzakje met een stolsel eraan.. :( helaas.
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap ?

@Zeeuws-meisje wat een verdrietig en heftig nieuws.. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en wens je veel sterkte ❤️

Ach wat naar Zweeuws Meisje. Heel veel sterkte ❤️ Je mag er echt even flink van balen! Ik heb me 2 dagen ziek gemeld op werk om het te kunnen verwerken.
Hier nog steeds geen zekerheid. Bloeden is na 3 dagen gestopt. Ik ga zo bellen voor een vroegere echo, want ik maak mezelf helemaal gek.

Terug
Bovenaan