Uitgerekend Maart 2020

@mymiracle, voor mij ook eerste zwangerschap, zo spannend. Ook geen idee wat ik allemaal kan verwachten.
Ik heb geen last van afscheiding. Wel ben ik sinds gisteren vreselijk moe. Kan wel blijven slapen. Heb nu lekker vakantie, dus komt perfect uit. 
Ik heb me zojuist ingeschreven via de website van de verloskundige praktijk. Neem aan dat ze morgen terugbellen om een afspraak te maken.
Ik wil het zo graag al aan iedereen vertellen, maar houd me tot nu toe in. Ik twijfel nog of ik vandaag mijn beste vriendinnen in ga lichten. Zij hebben we het afgelopen jaar zo gesteund.. En volgens mij hebben ze het al lang door haha. Hoe en wanneer willen jullie het aan iemand gaan vertellen?

Vind het ook zooo moeilijk om het voor mezelf te houden! Hoe doen mensen dat he???
Ik heb het afgelopen week wel aan mijn beste vriendin en vriend verteld, omdat zij zelf ook net ouders zijn geworden en we wel wat advies en steun kon gebruiken?. Moet zeggen dat het wel oplucht om het ten minste aan 1 persoon te zeggen! 

Het geheim houden vind ik ook een uitdaging! Heb zelf nog echt niet de behoefte het iemand te vertellen, vind t heerlijk dat het nog even van ons is?. dus denk dat we dit nog wel even gaan volhouden. Betekent echter wel dat ik her en der dingen moet afzeggen of smoesjes moet verzinnen, maar dat heb ik er zeker voor over! Gek hoor, want ik had van tevoren gedacht dat het me niet zo veel uit zou maken als anderen t weten ?. 
Verder begint hier de vermoeidheid al goed in te zetten! Nu nog weekend gelukkig, maar ben benieuwd hoe dat met een drukke week werken gaat vanaf morgen, pff. 

Hallo dames, 
Allereerst gefeliciteerd voor de dames die er bij zijn gekomen ?
Ik heb sinds vanmiddag wat licht bruin bloed.. Ik had gister al zo'n idee dat m'n borsten minder zeer doen, maar vannacht meerdere malen wakker geworden van de pijn in m'n borsten en ik plas me gek. Dus ik was weer een beetje 'opgelucht', maar helaas nu wat bloed. Het is echt nog heel weinig en oud bloed, soms neigt het een beetje naar licht roze maar vooralsnog zit het 9 van de 10 keer niet aan m'n wc papiertje. Wel een beetje als ik voel van binnen. Ik heb nu ook wat buikkrampen en voel me best verdrietig :(

Gefeliciteeerd aan alle dames die erbij zijn gekomen! Ik vind het geheim houden juist erg leuk. 16 juli hebben we de eerste echo, als die goed is gaan we direct naar me ouders om het te vertellen. Zoooo spannend! 

Pfft. Ik vind het ook zo moeilijk om niks te zeggen! Werd dit weekend ook al meteen op de proef gesteld met 2 feestjes dus de eerste smoesjes zijn verzonnen.

Ben heel benieuwd wanneer ik mijn eerste echo krijg..al wel aan het nadenken over (als die positief) hoe te vertellen aan de toekomstige opa's en oma's. Heb me vandaag ook ingeschreven voor moeders voor moeders. Zo onwerkelijk.
Heb ook al echt het idee dat mijn buik een andere vorm heeft. Hoe zit dat bij jullie??
Verder naast soms misselijk en buikpijn geen klachten. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn, heb namelijk best wel wat overgewicht. Meer dames hier toevallig???

@zeeuws meisje, volgens mij hoeft het bloedverlies helemaal geen slecht nieuws te zijn hoor. 
@jebentzowelkomkleintje, ik heb wel een opgeblazen gevoel en daarbij ook last van mijn darmen. Broek open aan het einde van de dag is erg fijn. 

Hoi dames! 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap?
Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger van onze tweede kindje. We hebben al een zoon van 8 bijna 9! 
Voor mij voelt dit weer helemaal als nieuw, 16 juli hebben we de eerste echo gelukkig net vlak voor onze vakantie! 
Ik heb last van hoofdpijn en buikkrampen, heel af en toe heb ik bruine afscheiding tijdens het vegen. 
Kan niet wachten om aan mijn zoon te vertellen dat hij een broer word! Na de echo doen we dat meteen! 
Ik ben trouwens 27!
Geniet van jullie zwangerschap X

Terug
Bovenaan