Uitgerekend Maart 2020

@ Kiki Jo, enerzijds goed om te horen dat ik niet de enige ben met weinig klachten! Vooralsnog moeten we er denk ik maar eventjes van " genieten " voor zover als dat kan. Als ik de verhalen lees komen er ongetwijfeld nog andere dagen..
Ik heb mijn eerste echo op 24 juli, nog 2.5 week. (Duurt wachten lang he!!?) Dan zou ik zelf 7 weken zijn volgens berekening. En jij?

Hoi,
Ik zou in het begin van de 6e week zitten en volgens eigen berekening rond begin maart ‘uitgerekend’.
Ik heb net als een aantal van jullie bijna nergens last van: alleen een beetje gevoeligere, grotere borsten en wat lage buikpijn. Vind het een beetje beangstigend. Helemaal nu ik ook lichtbruin verlies heb. Klinkt een beetje als Zeeuws meisje, alleen had ik het donderdag voor de eerste keer en vandaag voor de tweede keer.. @ Zeeuws meisje, Heel erg wat je hebt meegemaakt, veel sterkte! 
Mijn echo zou de 25e zijn. Ik hoop echt dat het zo mag zijn! Ben een beetje in dubio of ik de verloskundige moet bellen. 

Help! Nu al jullie hulp nodig.. precies een maand na mijn uitgerekende datum willen mijn vriendinnen een weekend weg naar het buitenland plannen. Vanavond willen ze boeken.
Ik wil het sowieso stil houden tot na de 12 weken echo. Wat ga ik nu doen?

Opties
1. Ik boek en betaal mee en annuleer dan
2. Ik ga niet meer, ze zullen het willen verzetten dus ik moet smoesjes bedenken
3. Ik vraag of we later kunnen boeken maar met welke reden?
4. Ik vraag of we heel veel eerder of een heeeeel stuk later kunnen gaan, maar dan nog... met welke reden?

Help! Waar zouden jullie voor kiezen?

@yres wat leuk ik heb 26 juli de eerste echo. 

@jebentzowelkomkleintje kun je niet iets anders bedenken waardoor je dat weekend echt niet kunt. Familieweekend of zoiets. Lastig hoor. 

na 1,5 jaar nu ook eindelijk zwanger! 5 weken en 6 dagen!
Alleen word een beetje gek van mij zelf.. zit echt de heledag stomme dingen te zoeken over miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen etc.....

alsof ik het mij zelf aan zit te praten en bij elk stom kwaaltje denk dat het mis is. 

wie doet dit nogmeer? ik word er ook erg chaggerijnig van omdat ik ook nog eens niet meer kan roken ( per direct gestopt ( wat mij trouwens erg zwaar valt)). 

Ah Zeeuwsmeisje, wat ontzetten rot.. Dat is inderdaad waar je allemaal bang voor bent en niemand toewenst. Veel sterkte gewenst! 

@ Deetje A, je berichtje was al eventjes geleden, maar wil daar ook wel even op inhaken! Ik zit beetje met hetzelfde. Wil echt graag goed blijven sporten, crossfit, bootcamp, kickboks achtige dingen. Ook al moet dat dan in een iets lichtere variant en soms oefeningen overslaan.
Moet wel zeggen dat ik zelf waterskien en wakeboarden even zou laten voor wat het is, maar dat is meer omdat je dan zelf toch iets minder controle hebt en het wel erg veel vraagt van je core. Die wordt nu eenmaal slapper zodra je zwanger bent, dus naast dat ik het voor de baby niet snel zou doen, is er (denk ik) meer gevaar voor blessures waar je je zwangerschap lang last van kan blijven houden. 

Ik ben zelf van plan om binnenkort keer naar de fysio te gaan om mijn sportactiviteiten even door te nemen. Zodat ik weet waar ik op moet letten. 
Oh en ik heb vandaag de verloskundige gebeld, 30 juli echo. Whaaaaah, word er helemaal blij van :) Zo veel zin in! 

Verder begin ik echt al wel kwaaltjes te krijgen, vanochtend kokhalzend boven de toilet omdat ik de vaatwasser ging inpakken, hahah! Kan die eetluchtjes van 'oud' eten echt niet meer hebben. Zo raar om te merken!

Ik heb net een echo gehad en heb inderdaad een miskraam gehad. Gelukkig is alles goed ‘opgeruimd’ door mijn lichaam en kunnen we het in principe weer gaan proberen als we er klaar voor zijn. Fijn om zekerheid te hebben. Voor jullie heel veel succes op deze mooie weg naar een kindje! ❤️

Terug
Bovenaan