Ah Zeeuwsmeisje, wat ontzetten rot.. Dat is inderdaad waar je allemaal bang voor bent en niemand toewenst. Veel sterkte gewenst!
@ Deetje A, je berichtje was al eventjes geleden, maar wil daar ook wel even op inhaken! Ik zit beetje met hetzelfde. Wil echt graag goed blijven sporten, crossfit, bootcamp, kickboks achtige dingen. Ook al moet dat dan in een iets lichtere variant en soms oefeningen overslaan.
Moet wel zeggen dat ik zelf waterskien en wakeboarden even zou laten voor wat het is, maar dat is meer omdat je dan zelf toch iets minder controle hebt en het wel erg veel vraagt van je core. Die wordt nu eenmaal slapper zodra je zwanger bent, dus naast dat ik het voor de baby niet snel zou doen, is er (denk ik) meer gevaar voor blessures waar je je zwangerschap lang last van kan blijven houden.
Ik ben zelf van plan om binnenkort keer naar de fysio te gaan om mijn sportactiviteiten even door te nemen. Zodat ik weet waar ik op moet letten.
Oh en ik heb vandaag de verloskundige gebeld, 30 juli echo. Whaaaaah, word er helemaal blij van

Zo veel zin in!
Verder begin ik echt al wel kwaaltjes te krijgen, vanochtend kokhalzend boven de toilet omdat ik de vaatwasser ging inpakken, hahah! Kan die eetluchtjes van 'oud' eten echt niet meer hebben. Zo raar om te merken!